    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: USB-RS485
    Date: Thu, 5 Feb 2015 23:22:02 +0100

    Użytkownik "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak> napisał w wiadomości
    news:mb0jlc$psg$1@news.vectranet.pl...

    > Z konwertera wychodzą tylko linie A i B.
    > Mogę jedynie połączyć masę odbiornika z masą komputera,
    > ale to też nic nie daje.
    > Odbiornikiem jest urządzenie PTZ.
    > Sygnał jest prawidłowo zakodowany - silniki się uruchamiają zgodnie z
    > komendą
    > ale .. raz na 100 transmisji.

    Ja mam dwa chińskie konwertery i nigdy nie miałem problemów ze sterowaniem
    kamerami PTZ. Nawet po kilkusetmetrowej skrętce.
    Jak coś czasem źle działało, to zawsze winna okazywała się uszkodzona
    kamera. Jak znajdę od nich pudełko to napiszę Ci dokładną nazwę.
    Na samych konwerterach nie ma żadnych oznaczeń firmy.

    Jako ciekawostkę dopiszę, że nie chciały one działać z kontrolą dostępu
    Rogera. Zadziałał dopiero oryginalny konwerter Rogera.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba