  • Data: 2014-07-10 10:38:41
    Temat: Re: US dziala.
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-25 12:11, yabba wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    h-aut,19923,5644073,1,prasa-detal

    > Ciekawe kiedy skarbówka zainteresuje się tymi biznesmenami:
    >
    > http://natemat.pl/84329,podatnicy-placa-za-paliwo-mi
    nistrow

    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ceny-sprzed
    az/news-dobrze-byc-ministrem-za-paliwo-sie-nie-placi
    ,nId,1398284#pst71710471

    ja tego tez nie rozumiem:
    "Jak się okazuje, do rozliczania paliwa posłowie nie potrzebują nawet
    paragonów. Mogą też, jak w przypadku byłego już ministra transportu
    Sławomira Nowaka, nie być nawet w posiadaniu prywatnego samochodu. Aby
    wystąpić o zwrot kosztów, poseł musi mieć jedynie tytuł prawny do niego.
    Takim sposobem Sławomir Nowak rozliczył terenowe Volvo, wzięte w leasing
    przez jego żonę. "

    Widac, ze ten system jest chory.
    I nie zmieni tego zmiana u wladzy (te ropalone kurwiki w oczach
    Kaczynskiego ;)
    Tu trzeba rewolucji - czyli prosta zasada: sejm nie jest do zarabiania
    pieniedzy a do wypelnienia misji spolecznych.
    Czyli zlikwidowac wszelkie ulgi, dodatki wowczas nie bedzie 'lewych
    punktow wyborczych' politykow, w ktorych ani razu sie nie pokaza a biora
    dofinansowania za nie, zwrot wydatkow za paliwo w prywatnych autach
    (chyba, ze udokumentuja to - co jak w DG: ksiazka rejestr jazd autem +
    oryginal faktury).

    Jak kurna latwo mozna zmienic takie rzeczy - ale trzeba chciec.
    To samo dotyczy dofinansowania przez panstwo partii politycznych - jak
    dobrze pamietam tu PiS stanal okoniem (wiec nie tylko jedna strona ma za
    uszami).