  • Data: 2010-09-04 19:05:04
    Temat: Re: UPS 12V z 2 wejsciami i 1 wyjsciem
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "pw" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:i5u3he$jat$1@news.vectranet.pl...

    > http://www.mini-box.com/picoUPS-100-12V-DC-micro-UPS
    -system-battery-backup-system?sc=8&category=1264

    > http://resources.mini-box.com/online/PWR-PicoUPS-100
    /PWR-PicoUPS-100-manual.pdf

    > "Two Step Charger" str2
    >
    > to nie sa tylko dwie diody, dochodza mosfety i trzeba czyms je sterowac

    No to masz gotowe plytki. .
    Wedlug tego co napisales na pocztatku to ta plytka to zalatwia:
    - kupujesz ja i masz zasilacz/ladowarke aku z 15-17 volt
    - robisz do tego jedno wejscie
    - do drugiego dajesz po prostu 12V
    - robisz jedno wyjscie z którego dajesz kabelek to tej plyty glównej
    - do której wpinasz to
    http://www.mini-box.com/PicoPSU-120-WI-25-12-25V-DC-
    DC-ATX-power-supply

    i to by bylo na tyle

    Inna wersja - okazuje sie ze ta plyta ma w sobie stabilizatory i 14V zamiast
    12 nie robi na niej wrazenia, wtedy nie trzeba PicoPSU. No ale tajemniczy
    jestes i nadal nie wiadomo o co biega.
    UPS'a stabilizowanego 12V z wejsciem 12-18V nie widzialem.

    --
    Irokez