  • Data: 2013-12-07 01:13:46
    Temat: Re: UPC wylacza analoga?
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzwonią, a jakże. Nawet jak się połączysz z operatorem to ci obowiązkowo na
    > końcu zaserwują propozycję.

    We wrześniu zgłaszałem usterkę, nic mi nie zaproponowali. Ale z rok temu
    kilka razy stanowczo, nawet nieco po chamsku musiałem odpowiedzieć na
    ich telefony z ofertami. W ogóle zauważyłem, że z naganiaczami należy
    rozmawiać ostro - teraz mam spokój i nie dzwonią do mnie ani z dwóch
    banków, gdzie mam konta (WBK i mBank), ani z Orange, gdzie mam telefon,
    ani z UPC.

    Piotr