  • 1. Data: 2013-09-17 09:03:24
    Temat: UPC+monitor+moduł CI+
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Witam,
    mam monitor Samsunga T24B300 ze slotem CI,
    który podłączony jest do kablówki UPC i
    za pomocą modułu CI+ dekoduje sobie programy.
    Jednak mam taki problem, że po kilku minutach
    oglądania odkodowanego programu monitor traci
    kontakt z modułem CI+. Wyciągnięty wtedy moduł CI+
    z monitora jest lekko ciepły. Po ostudzeniu go
    do temperatury pokojowej i włożeniu go z powrotem
    do monitora, przez kilka minut znów mogę oglądać
    odkodowane programy. Gdy moduł schłodzę w lodówce,
    to wtedy oglądam kilka minut dłużej.

    Czy to ewidentnie wina modułu CI+?
    Czy reklamować ten moduł w UPC i żądać wymiany na sprawny?

    Jak często moduł CI+ komunikuje się z monitorem w celu
    odkodowania programu? Czy ten moduł jest cały czas online?
    Pytam o to, bo może moduł CI+ jest odpytywany co kilka minut,
    i właśnie między odpytaniami mogę sobie pooglądać.

    pytający

  • 2. Data: 2013-09-17 14:00:16
    Temat: Re: UPC+monitor+moduł CI+
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 17.09.2013 09:03, pytajacy wrote:

    > Pytam o to, bo może moduł CI+ jest odpytywany co kilka minut,
    > i właśnie między odpytaniami mogę sobie pooglądać.

    Raczej odpytuje częściej - co kilkanaście sekund.
    Jeśli to jest problem przegrzewania się to spróbuj dmuchać w szczelinę
    slota np suszarką (zimnym powietrzem) i sprawdź czy to pomoże.
    Najlepiej moduł sprawdzić w innym telewizorze i jeśli będzie to samo to
    oczywiście reklamować.

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2013-09-20 08:12:13
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    Witam,
    no i problem rozwiązany.
    Przyszedł Pan serwisant, pod wpływem silnych argumentów,
    kartę wymienił i jak na razie działa.
    Trochę dziwne ma podejście UPC, że mają listę swoich
    telewizorów (powiedzmy kompatybilnych z CI+) i jak
    masz coś spoza listy to na 99% to jest przyczyna niedziałania
    ich wspaniałej karty.

    Pozdrówka
    pytajacy