  • 11. Data: 2012-01-30 16:21:44
    Temat: Re: UPC Biznes a revDNS
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Slawek,

    [...]

    > Możesz nieco rozwinąć temat?

    Jaja sobie robisz?

    > "beeth" się źle googla,

    j.w.

    U mnie pierwszy i drugi link.

    > a ja nie wiem co to.

    Jesli już, to "kto to". I nie masz się czym chwalić.

    http://42.pl/

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2012-01-30 16:24:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mark,

    > Nie duzo.
    > Ja jednak pozostane przy swoim zdaniu. A darmowa poczta jest fajna, dopoki
    > nie zaczynaja sie jakies problemy.

    Jedynym problemem, jaki może spotkać Cie ze strony gmaila, to
    blokowanie wysyłania spamu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2012-01-30 16:32:56
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    > Hello Slawek,
    >
    > Monday, January 30, 2012, 5:10:16 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jaja sobie robisz?

    Nie.

    > j.w.
    > U mnie pierwszy i drugi link.
    >
    > Jesli już, to "kto to". I nie masz się czym chwalić.
    >
    > http://42.pl/

    To, to znam.

    mjk

  • 14. Data: 2012-01-30 16:49:33
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-01-30 16:30, Mark pisze:

    > Niestety wlasnie ta opcja.

    No to jeszcze jest taka możliwość, jeśli celem jest tylko
    własny serwer pocztowy, i o ile mają tam wpisany
    jakiś DNS qqryku.upc.pl, i zgodny z nim revDNS,
    że robisz na tę nazwę DNS skierowanie z MX 0 w swojej domenie
    (no i odpowiednie wpisy SPF informujące, że qqryku.upc.pl
    legalnie wysyła "From" z twojej domeny.
    Oczywiście wysyłające smtp będzie się nazywać qqryku.upc.pl
    Działać będzie.
    Najwyżej jakiś szef esteta może się czepiać :)

    mjk

  • 15. Data: 2012-01-30 16:53:19
    Od: a...@g...pl

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jedynym problemem, jaki może spotkać Cie ze strony gmaila, to
    > blokowanie wysyłania spamu.

    Oraz marną wielkością maksymalną maila - 25MB. 3 sensowne fotki i już
    zwrotka.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 16. Data: 2012-01-30 16:55:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello a,

    > Oraz marną wielkością maksymalną maila - 25MB. 3 sensowne fotki i już
    > zwrotka.

    OMG! A od kiedy to mail służy do wysyłania wielkich fotek? Dla mnie
    sensowna fotka wysyłana mailem to max 1600x900-1200

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2012-01-30 18:33:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    > Jedynym problemem, jaki może spotkać Cie ze strony gmaila, to
    > blokowanie wysyłania spamu.

    Był już ciekawe przypadki:
    http://di.com.pl/news/17676,0,Luka_w_Gmail_-_mozliwa
    _kradziez_poczty.html (przed
    powtórką teraz częściowo zabezpieczają przeglądarki)
    http://ittechblog.pl/2011/02/28/awaria-w-poczcie-gma
    il-nawet-500-000-kont-pocztowych-wyczyszczonych/

    Poza tym kolejny problem to to, że google analizują te maile i chociaż
    samych danych nie udostępniają "podmiotom zewnętrznym" to wyniki tej
    analizy - tak.

    Michoo

  • 18. Data: 2012-01-30 18:38:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michoo,

> [...]
    > http://ittechblog.pl/2011/02/28/awaria-w-poczcie-gma
    il-nawet-500-000-kont-pocztowych-wyczyszczonych/

    Jasne. Bo serwery na własnych komputerach sa absolutnie odporne i
    bezawaryjne. Co do wyczyszczonych kont - dane przywrócono bardzo
    szybko.

    > Poza tym kolejny problem to to, że google analizują te maile i chociaż
    > samych danych nie udostępniają "podmiotom zewnętrznym" to wyniki tej
    > analizy - tak.

    Jakos mi to zwisa smętnym kalafiorem. Ale ja nie jestem paranoikiem
    antygóglowym. Pocztę i tak czytam mailerem - nie bolą mnie reklamy na
    www. A nie zauważyłem, żeby gógle sprzedało choć jeden mój adres. W
    odróżnieniu od poprzednich usługodawców, którzy spamu mi nie
    szczędzili.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2012-01-31 08:18:52
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 16:19:48 +0100, Slawek Kotynski napisał(a):

    > A czemu nie dla domowych? Ja z tego korzystałem przez lata w Asterze,
    > i nawet nie chcę myśleć co będzie, jak mnie zaczną zmuszać
    > na przejścia do UPC.

    Powiedzmy ze to jakos w stanie jestem zrozumiec, bo wiekszosc domowych
    uzytkownikow i tka nie ma pojecia co to DNS, o revDNS nie wspominajac.
    Ale dla tych co wiedza, nawet jako opcja dodatkowo platna, powinno byc, tu
    sie zgadzam

    > Wykastrowana. I możemy snuć różne domysły, czemu tego nie robią
    > - nie chce im się lub decydenci w UPC uważają, że to nieważne;

    Z tego co udalo mi sie z paroma "konsultantami" ustalic, to po prostu
    zalecenie. Pewnie do jakiegos speca z marketingu co to sie na tym nie zna.

    > Za tym ostatnim też, moim zdaniem, przemawia oferowanie wyłącznie
    > podłączeń o asymetrycznej przepustowości, a inne połączenia to
    > już "komercyjne", więc zdzieramy ile się da.

    No wlasnie problem w tym ze UPC oferuje - w porownaniu do innych operatorow
    - bardzo duzy upload: 20/2, 30/3, 60/8 i 150/10 a wszystko w przedziale od
    50 do 100 zl.
    A nikogo tutaj raczej nie musze przekonywac ze w pewnym momencie przestaje
    byc kluczowym download, a duzego znaczenia nabiera upload..
    Tpsa w swoim DSL ma chore ceny i chore parametry, lacze 8 Mbit i 640kbit up,
    to jakas paranoja. A ze do wyboru mialem raptem DSL tpsa i netie, to sie
    ucieszylem jak pojawilo sie UPC. Tylko ten revDNS..

  • 20. Data: 2012-01-31 08:23:15
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 17:24:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Jedynym problemem, jaki może spotkać Cie ze strony gmaila, to
    > blokowanie wysyłania spamu.

    Wiesz, ja jednak zostane przy zdaniu - jak zaplace to mam podstawy do
    wymagan i zadan, jak nie place to co najwyzej moge liczyc na czyjas dobra
    wole.
    Google ma swietna poczte, prywatnie jej uzywam, ale firmowa wole miec pod
    swoja pelna kontrola, w takim stopniu o ile oczywiscie zalezy to ode mnie.
    tematem nie sa problemy z poczta jako taka, ale z revDNSem, ktory juz ode
    mnie nie zalezy.