  • Data: 2016-02-08 16:45:39
    Temat: Re: UNI-T UT61E - czy Chińczycy podrabiają Chińczyków ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-02-08 07:51, Dariusz Dorochowicz wrote:
> [...]

    Przepraszam że tutaj, ale nie widzę postów janusz_k wprost.

    No bo widzisz to jest tak że takie rzeczy nie bierze się na wiarę. To
    się sprawdza. Na Youtubie znajdziesz wiele filmów na jego temat, na
    necie masę opisów, teardownów i pomiarów.

    I wiesz co? Chińczycy od dawna opanowali wyższą jakość i z palcem w d...
    uzyskuja to co napisali w instrukcji. Tym bardziej że ten miernik bangla
    na najzwyklejszym chipsecie cyrustek na którym możesz znaleźć inne
    mierniki również. Pewno że Dave bedzie w kółko pieprzyl o kupowaniu
    Fluke, ale prawde mówiąc Dave jest mocno stronniczy i "przecież CAT na
    1GV jest niezbedny przy pracy z uC".

    Nie. Kupiłeś pewno coś zupełnie innego. Ludzie dalej dają wiarę że
    chińskie mierniki to cos pokroju 830B sprzedawane w hipermarketach.

    Chińczycy potrafią produkować sensowny sprzęt. Tak, wielką wadą Uni-t
    jest fakt że te wszystkie CAT [1,2,3,4] mozna sobie wsadzić... Ale
    chciałbym zobaczyć przygłupa który multimetru za 180zł używa do pomiarów
    na trafo na słupie.

    Prezycja jest absolutnie w zakresie speca. Po prostu ludzie już
    wylądowali na księzycu i wykonanie rezystorów pozwalających mierzyć 0.1%
    wydaje się w zasięgu nawet chińczyków.

    Ja mogę: cena. Jak ostatnio porównywalem merca do poloneza to też
    wychodziło na korzyść merca. Dziwne.

    Żeby nie było: nie interesuje mnie zakup chińskiego miernika. ALE. Jest
    rzecza nierozsądną mówić że chińskie gówno jest ciągle gównem. Nie.
    Poprawa jakości widoczna na poziomie UniT powoduje że kilku hobbystów
    może mieć naprawdę okolice 0.5%-0.1% w cenie ułamka Fluka. Szczególnie
    nie wyciąganego ze śmietnika.

    PS. Kupować, póki PiS nie zdążył jeszcze z Dobrą Zmianą.