  • Data: 2011-01-31 09:04:46
    Temat: Re: UML - StarUML - błąd przy generowaniu dokumentow
    Od: tsharny <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeżeli chcesz wykorzystywać tylko i wyłącznie do dokumentowania
    projektu, przy czym plik projektu będzie wykorzystywany tylko przez
    ciebie to wersja EA Desktop w zupełności ci wystarczy. Jeżeli myślisz o
    wykorzystaniu inżynierii zwrotnej to już musisz sięgnąć wyżej np.
    Professional. Natomiast jeżeli chcesz trzymać swoje repozytorium w
    jakiejś bazie danych i wiesz, że z repozytorium będzie korzystać więcej
    ludzi to wtedy Corporate.
    Ja ze swej strony polecam Corporate. Repozytorium w DBMSie ma
    praktycznie same zalety (jeśli pracuje się w kilka osób). Każdej osobie
    możesz przydzielić odpowiednie uprawnienia (read only/write/none) do
    poszczególnych modułów.
    Wszystko zależy co potrzebujesz i ile chcesz na to wydać.

    pozdrawiam
    Michał