  • Data: 2016-08-20 10:40:15
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-19 o 15:06, Kris pisze:

    > Zaproponowałem Tobie rozwiązanie Twojego problemu.
    > A ze Ty przypisałeś mi do tego jakąś teorię.
    > W sumie znając Twoją twórczość w Usenecie to mnie nie dziwi
    > Jak dla mnie możesz nie odpisywać

    Nie zaproponowałeś mi rozwiązania problemu, zaproponowałeś
    zwiększenie problemu poprzez przekazanie moich danych różnym
    operatorom.
    Ale znając Twoją twórczość w Usenecie takie podejście mnie
    nie dziwi, możesz oczywiście nie odpisywać ale jeśli chcesz
    się wkopać głębiej to zapraszam do dalszej dyskusji.