  • 1. Data: 2023-04-02 08:30:58
    Temat: UKE
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    Wie ktoś jak wygląda czy powinien wyglądać kontakt tego urzędu z
    klientem zgłaszającym skargę za pomocą formularza kontaktowego? Zaraz
    będzie miesiąc jak składałem taką skargę a dostałem tylko potwierdzenia
    że moje uwagi przyjęli do wiadomości..

  • 2. Data: 2023-04-03 09:39:35
    Temat: Re: UKE
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2023-04-02 o 08:30, Trybun pisze:
> [...]
    > klientem zgłaszającym skargę za pomocą formularza kontaktowego? Zaraz
    > będzie miesiąc jak składałem taką skargę a dostałem tylko potwierdzenia

    kpa art 35 par 3: miesiąc

  • 3. Data: 2023-04-04 11:23:44
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 03.04.2023 o 09:39, sirapacz pisze:

    > kpa art 35 par 3: miesiąc

    Przyszło wcześniej. Pozostaje tylko się zastanowić co za kretyny tam
    siedzą. Dają formularz na którym można zgłaszać różne patologie bez
    wymogu podawania wszystkich swoich danych. Tymczasem dostałem odpowiedź
    że nie podejmą żadnej interwencji bo nie dostali nazwiska i
    elektronicznego podpisu zgłaszającego..