  • Data: 2015-12-18 14:53:25
    Temat: Re: UC3845 - obsolete
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    __Maciek wrote:

    > Ale przecież milijon producentów nadal ten scalak robi. Dlaczego
    > przejmujesz się jednym?

    Nie przejmuję. Przeczytaj wątek. Interesują mnie nowocześniejsze
    sterowniki do forwardów. Z brown-outem, soft-startem, wewnętrzną
    kompensacją, trybem przeskakiwania impulsów dla małych obciążeń,
    ułatwiające życie użytkownikom prostowników synchronicznych itp.
    Wszystko to sobie można do 3845 dodać na elementach dyskretnych,
    tylko po co dodawać, skoro producent kontrolera może to zrobić
    za mnie?

    > to taka sama klasyka jak NE555

    Który też jest starociem (pobór prądu, wydajność drivera, praca
    tylko do 100kHz) i doczekał się kilku uaktualnień 555-like. I ja
    na te uaktualnienia już dawno przeszedłem -- fajny jest np. MIC1555.

    Pozdrawiam, Piotr