    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: U nas dostałby...
    Date: Thu, 10 Nov 2011 15:21:01 +0100

    W dniu 2011-11-10 14:31, kamil pisze:

    > Nie wątpię, że na poparcie tej tezy masz jakieś statystyki z wypadków.

    A ja nie wątpię, że dysponujesz statystykami, które dobitnie pokazują,
    że tak nie jest?

    > Proste zestawienie, ile % wypadków ma miejsce przy prędkości powyżej
    > ograniczenia, a ile % podczas jazdy 70/90.

    No właśnie bardzo proste, mógłbyś zaprezentować?

    > Ciekawym dodatkiem było by też zestawienie ilości zgonów w takich
    > przypadkach - zapewne też masz, skoro wysnuwasz śmiałe twierdzenia?

    Dokładnie to było by bardzo ciekawe. Jaki procent wypadków miało miejsce
    po przekroczeniu np. 130km/h.

    Jako podpowiedź dodam, że termin w policyjnych statystykach:
    "niedostosowanie prędkości do warunków ruchu" - nie oznacza, że została
    prędkość przekroczona, to oznacza, że nikomu nie chciało się analizować,
    co spowodowało wypadek.

    A.