  • 11. Data: 2019-04-07 11:52:09
    Temat: Re: U ministra po staremu
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 07.04.2019 o 11:19, T. pisze:
    > W dniu 2019-04-06 o 08:18, p...@g...com pisze:
    >> https://www.tvn24.pl/droga-macierewicza-do-sejmu-prz
    ez-miasto-na-sygnale-polska-i-swiat,925048,s.html

    > 11 km w 15 minut? To niewiele szybciej niż reszta kierowców...
    > T.
    po tych 15min już jest W sejmie, więc jeszcze musiał kawałek przejść, tu
    minutka, tu minutka i trzeba zapier... żeby się wyrobić

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2019-04-07 12:13:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-06 o 09:16, p...@g...com pisze:
    > Tak się zastanawiam czy jakaś akcja obywatelskiego nieposłuszeństwa miałaby szansę
    powodzenia ;-) na szczęście do stolicy daleko więc wyczyny oszołomów średnio mi
    przeszkadzają ale składam życzenia wszystkiego najgorszego i kapcia co przecznicę ;-)

    Tylko co? Niebieskie wiaderka już były. :-)
    https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/164417
    ,w-rosji-poluja-na-niebieskie-wiaderka.html

    Robert

  • 13. Data: 2019-04-07 17:10:49
    Od: p...@g...com

    To masowy ruch przeciwko państwowemu chamstwu na drogach" - czytamy z kolei w
    manifeście OSW.

    Wiaderka były ale u nas raczej pasują dzbany. Oczywiście puste ;-)

  • 14. Data: 2019-05-05 12:29:27
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 6 Apr 2019 00:16:51 -0700 (PDT), p...@g...com
    wrote:

    >Tak się zastanawiam czy jakaś akcja obywatelskiego nieposłuszeństwa miałaby szansę
    powodzenia ;-)

    Raczej nie próbowałbym tego na obstawie SOP. Z ich doświadczeniem
    jeszcze by się któryś postrzelił, a Ty byłbyś winny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 15. Data: 2019-05-05 12:31:42
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 7 Apr 2019 11:37:08 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Ale tylko jemu nie powiedzieli, że nie jest ministrem...

    Może mu powiedzieli. Ale ma wszystko w dupie. Jak i cały "rząd", jaki
    by nie był.

    "Polska polityka musi być inna: pokora, praca, umiar, roztropność w
    działaniu i odpowiedzialność, a przede wszystkim słuchanie obywateli.
    To zasady, którymi będziemy się kierować, koniec z arogancją i pychą."

    Wiesz kto to powiedział? I kiedy?

  • 16. Data: 2019-05-05 13:35:37
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 05 May 2019 12:31:42 +0200, j...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > działaniu i odpowiedzialność, a przede wszystkim słuchanie obywateli.
    > To zasady, którymi będziemy się kierować, koniec z arogancją i pychą."

    Nie wiem, ale śmierdzi broszką na kilometr.

    p.s. sprawdziłem w Google: expose broszki.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 17. Data: 2019-05-05 16:37:06
    Od: p...@g...com

    --Raczej nie próbowałbym tego na obstawie SOP. Z ich doświadczeniem
    jeszcze by się któryś postrzelił, a Ty byłbyś winny.

    Spoko. Uzylbym Tesli z kukłą księdza biskupa aby się zawahali ;-)