  • Data: 2013-06-23 23:26:43
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-23 12:32, Mario pisze:

    > "Jedna jechała najprawdopodobniej środkiem jezdni, kierowca nie chcąc
    > doprowadzić do potrącenia, zjechał na przeciwległy pas ruchu"

    Co to ma do rzeczy?
    Od kiedy to kierowca może wyprzedzać (cokolwiek),
    nie mając pewności, że ma na ten manewr miejsce i dobrą widzoczność.
    Co, nie widział pojazdu jadącego z przeciwka, albo ten pojazd z
    przeciwka jechał bez świateł?
    Sama jestem kierowcą i jak widzę czasami w jaki okolicznościach mój
    pojazd jest wyprzedzany, to cierpnie mi skóra.

    Krycha.
    --
    ,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
    człowiekiem."