  • Data: 2010-02-24 15:54:12
    Temat: Re: Typowe wozidło- Astra II?
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niestety Mirku (dla mnie również) nie jest,
    > moja z rocznika X-99, produkcja 5 = Antwerpia, Belgia, bez przypadków
    > 'bliższych spotkań' - rdza ją amcia aż miło,
    > ranty nadkoli tył, wlew paliwa, łączenia progów,
    > poczytaj na forach co ludzie piszą,
    > ponoć? zależy to od zakładów produkcyjnych, ale ile w tym prawdy, a ile teorii
    > spiskowych nie wiem,
    > wiem, że to stare auto ale liczyłem na więcej i w tym względzie Adam Opel mnie
    > mocno rozczarował,
    > szczególnie, że ja sam tłukłem ludziom, którym sprzedawałem te auta jakie one
> [...]

    <wracając z oględzin swojej Astry G z 1999 roku w wersji nadwozia kombi>
    Kurcze to mnie nieźle zdziwiłeś. U mojej Astry zero rdzy - nie widzę nic tam
    takiego. Tak samo Astra mojej siostry... Historii aut nie znam - po prostu
    kupione jakieś 3 (moja) -4 (siostry) lata temu od handlarza. Przywiezione z
    DE...

    O dziwo z tego co fama niesie właśnie te Astry G miały lepszą blachę i w
    standardzie w ocynku. Jak u mnie to się sprawdza...

    Jeżeli chodzi o autko rodzinne - sam tak z niego korzystam (2 + 1). Na wszelkie
    wyjazdy spokojnie się pakuję, klimatyzacja (manualna) sprawdza się bez
    problemów, elektryka nie nawala. Silnik diesel 2.0 (po wymianie pompy
    wtryskowej - ale jak auto stoi na placu przez 1-2 miesiące to nie dziwne w tym
    modelu). Wygląda na małe w środku, a jednak nie ma problemu z jazdą (ja 1.82 m i
    100 kg)... kiedyś z rozpędu kupiłem małą sofkę w IKEI, a byłem z żona i synem.
    Okazało się, że nie wszystkie meble w ikei są składane... weszła do środka i
    szczęśliwie wróciliśmy w trójkę + sofka do domu.
    Części tanie (filtry, zawieszanie, hamulce, amorki) dobry dostęp do żarówek (po
    fordzie eskorcie jakiś zwracam na to uwagę ;-) ). Samochód garażowany pod
    chmurką - przy tych temperaturach mimo jednej uwalonej świecy żarowej palił bez
    problemów.
    Lubię to autko.

    B.Z.