  • 11. Data: 2012-02-13 23:23:14
    Temat: Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie> napisał w wiadomości
    news:jhc3fb$kc4$1@node2.news.atman.pl...

    > Jak znam tych darmozjadów to zaraz wymyślą inny sposób łupania obywateli.
    > Jak nie jakiś podatek od oddychania powietrzem

    Spoko, jeszcze nie wszedzie czeszą za deszcz ...
    na powietrze przyjdzie czas.....
    - moze oplata dymno-kominowa ?
    w sasiedztwie osiedla domow jednorodzinnych
    "smok" okrutny zawisl odkad mroz zagoscil LOL

  • 12. Data: 2012-02-14 08:07:50
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jak znam tych darmozjadów to zaraz wymyślą inny sposób łupania obywateli.
    > Jak nie jakiś podatek od oddychania powietrzem to inne absurdy typu
    > wiek emerytalny 67 lat. Od siebie by najpierw oszczedzać zaczęli.
    >
    > --
    > TC

    W ciągu ostatnich 20 lat średnia życia mężczyzn podniosła się o 6 lat,
    a kobiet bodajże 7.
    Czy podniesienie wieku emerytalnego mężczyzn o 2 lata to taka
    niesprawiedliwość? Czysta ekonomia poza tym pokazuje, że skoro dłużej
    trzeba będzie wypłacać emeryturę, to skądś na to trzeba uzbierać.
    ale to jest OT.

  • 13. Data: 2012-02-14 12:11:37
    Temat: [OT] Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

> [...]
    > niesprawiedliwość? Czysta ekonomia poza tym pokazuje, że skoro dłużej
    > trzeba będzie wypłacać emeryturę, to skądś na to trzeba uzbierać.

    Po co wypłacać emeryturę? komu?
    Kobiety żyją statystycznie o 9 lat dłużej od mężczyzn. A średnia do
    emerytury to średnia K+M
    Ciekawa perspektywa: 67 lat na emeryturę 71 (niecałe) zgon - tak
    statystycznie.
    Na te niecałe 4 lata to dam radę w skarbonce uskładać.

    --
    Desoft

  • 14. Data: 2012-02-14 12:31:26
    Temat: Re: [OT] Re: Tylko świnia nie zmienia poglądów.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Desoft,

    Tuesday, February 14, 2012, 1:11:37 PM, you wrote:

> [...]
    > statystycznie.
    > Na te niecałe 4 lata to dam radę w skarbonce uskładać.

    A jak się okaże, żeś długowieczny i organizm chce dożyć do 87 lat?
    Będziesz przez 16 lat żebrał czy poddasz się eutanazji?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2012-02-14 12:33:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello michalek,

    Tuesday, February 14, 2012, 9:07:50 AM, you wrote:

    [...]

    > W ciągu ostatnich 20 lat średnia życia mężczyzn podniosła się o 6 lat,
    > a kobiet bodajże 7.
    > Czy podniesienie wieku emerytalnego mężczyzn o 2 lata to taka
    > niesprawiedliwość?

    Tak. Bo mężczyźni żyją bardzo krótko.

    > Czysta ekonomia poza tym pokazuje, że skoro dłużej
    > trzeba będzie wypłacać emeryturę, to skądś na to trzeba uzbierać.
    > ale to jest OT.

    Trzeba znacząco podnieść wiek emerytalny kobiet - żyją znacznie dłużej
    a pracują krócej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2012-02-14 12:54:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 22:58:43 +0100, Mirek napisał(a):

    > Ale problem - zmniejszą prędkość dopuszczalną do 30km/h.

    Zwolnimy do 30 przez dwa miesiace, a potem beda blagac zeby im okien nie
    wybijac, bo benzyna musi byc po 10 zl, zeby odpowiednia ilosc podatkow
    wplynela :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-02-14 13:08:06
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 14 Lut, 13:31, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > A jak się okaże, żeś długowieczny i organizm chce dożyć do 87 lat?
    > Będziesz przez 16 lat żebrał czy poddasz się eutanazji?

    A jak umre w 65,5 roku zycia to skarbonke spozytkuja dzieci.

  • 18. Data: 2012-02-14 13:18:07
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > A jak się okaże, żeś długowieczny i organizm chce dożyć do 87 lat?
    > Będziesz przez 16 lat żebrał czy poddasz się eutanazji?

    Spoko, z rzeczy na P to ja tylko na Pielgrzymki nie chodzę :)

    --
    Desoft

  • 19. Data: 2012-02-14 14:49:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Desoft,

    Tuesday, February 14, 2012, 2:18:07 PM, you wrote:

    > Spoko, z rzeczy na P to ja tylko na Pielgrzymki nie chodzę :)

    Grzesznicy bywają długowieczni...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2012-02-14 15:29:24
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

> [...]
    > niesprawiedliwość? Czysta ekonomia poza tym pokazuje, że skoro dłużej
    > trzeba będzie wypłacać emeryturę, to skądś na to trzeba uzbierać.

    A czy jak ktoś "odłoży łyżkę" przed 65 rokiem ( obecnie ) to dostanie
    cokolwiek ?

    Ile ludzi ginie co roku na drogach i nigdy nie odbiera emerytury ?
    Co się dzieje ze składkami wpłaconymi przez nich ?
    Czy potrzeba tylu pracowników w ZUS ?

    I tak dalej. A czy to taka sprawiedliwość ?

    Adam