  • Data: 2010-01-07 17:15:04
    Temat: Re: Tyc czy Valeo co wybrać
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czw, 07 sty 2010 o 17:02 GMT, Kwik napisał(a):

    > IMO dobrze zrobiles.
    > Kupilem kiedys wlasnie Depo i do konca uzytkowania auta plulem sobie w
    > brode. Z kilometra bylo widac ze byla wymieniana, nie dalo sie jej
    > dokladnie spasowac. A chcesz jezdzic autem ze 3 lata, to kupa czasu.

    Ale mowa jest o Tyc a nie Depo, ja kiedys kupowalem do A3 tylne lampy, z
    rozeznania jakie zrobilem na forach, ludzie na Depo rzeczywiscie narzekali,
    Tyc byly ok, kupilem Tyc i nie zauwazylem zadnych negatywnych skutkow, nie
    mialem porownania do oryginalnych, bo wymienialem takie tuninkowe na
    standardowe...

    Pozdrawiam
    Brzezi