eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTwitter kontrolerem botnetu? Czy TPNET zareaguje i w tym przypadku? › Re: Twitter kontrolerem botnetu? Czy TPNET zareaguje i w tym ?przypadku?
    From: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Twitter kontrolerem botnetu? Czy TPNET zareaguje i w tym ?przypadku?
    Date: Tue, 18 Aug 2009 17:31:01 +0000 (UTC)

    ru <t...@g...com> wrote:
    > Półautomatycznie, bo nie wiadomo, jak "tajna firma" zbierająca dane do
    > RBLa działa. W każdym razie - jeśli rzeczona firma "przypadkowo"
    > pominie Twittera, da to trochę do myślenia. A czy GG też zostanie
    > wycięte, jeśli znajdzie się dowód na istnienie botnetów komunikujących
    > się przez ten protokół?

    Dowodów nie trzeba szukać, bo niektóre botnety komunikują się już
    przez komunikatory. W przypadku GG, zapewne najepierw nastąpiłaby
    (podejrzewam że skuteczna) próba współpracy/kontaktu z właścicielami GG oraz
    osobami odpowiedzialnymi tam za bezpieczeństwa. Nikt o zdrowych zmysłach
    nie wyłaczy słoneczka ;) Przypomnę, że w przypadku IRCa kontakt z _niektórymi_
    administratorami IRC był niemożliwy i dodam, że problem nie dotyczy(ł)
    tylko i wyłącznie sieci TP (z tą akurat nie mam nic wspólnego), w której
    to sieci stosowano podobne blokady.

    --
    ŁT