    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Tuning Chinczyka
    Date: Tue, 05 Jun 2012 21:08:06 +0200

    W dniu 2012-06-05 20:54, robertbig pisze:

    > Pewnie sie juz zniecheciłes i oczekujesz odpowiedzi. Ale nie pekaj. Odpowiem ci.
    > Otóż jesli masz zdrowy wał .Nie nalatane wiecej niz 10kkkm , to mozesz sobie
    załozyc wiekszy cylinder.

    Niestety 10 kkm dla wiekszosci chinskich skuterow to granica
    wytrzymalosci. Chinole (zwlaszcza te tansze) sa zrobione z gownolitu.

    Tak, wiem o czy pisze gdyz na codzien mam doczynienia z dwukolowa
    chinska mysla techniczna. Szczytem mozliwosci chinczykow w ostatnich
    kilku dniach byla felga nowego skutera ktora puszczala powietrze przez
    pory w metalu.

    > Ale do 80 ccm max. Bardzo dobrze sprawdzaja sie takie 6o-70ccm.
    > Ja nie wyobrażam sobie seryjnego gaźnika w 100CCM pojemnosci.raczej by to nie
    chodziło. No i wał tez by sie szybko okreslił.Gdyby jakims cudem wspólpracowało to z
    gaźnikiem od 50-ki.
    > Łańcuch rozrzadu w GY6 jest z gówna zrobiony. Musisz z pewnoscia zainewstowac w
    nowy. A zeby nie pruć silnika i nie pierdolic sie w kólko z nim, to najlepiej kupic
    markowy z nitowana zapinka np DiD.Potem masz juz spokój z tym podzespołem.
    > Tyle z grubsza.

    Z grubsza to jest rzezba w gownie. Co z tego ze sobie podniesie moc
    skoro mu odpadna okladziny hamulcowe przy probie hamowania z 90 kmh ?

    > Bo te kutafony przeciez ci nie odpowiedza. Tylko beda szydzic.

    Odpowiedza

    > Sami zapierdalali na Kumarkach ,aby tylko czyms... Ale juz dawo zapomieni i nie
    maja zrozumienia dala takich co tez na czymkoliwek ...

    Nie, nie zapomnieli. Tyle ze wtedy nie bylo wyboru - byla Jawa 50,
    kosmicznie drogi Simson i jakies Romety na talon w Polmozbycie. Dzisiaj
    jest wybor.

    > teraz maja Herleje .
    > Czyli hujostwo przy których droższy Chińczyk to excliusiv. Taka to hujnia ,ze
    strach na to siadac.

    masz racje, absolutiea, jak zwykle zreszta.

    > Wiem bo mam doczynienia z tym kurestwem aktualnie. Chujnia obrobiona +-2mm
    ..Poskrecana na zwykłe sruby jak do sztachet.
    > Ale kurestwo kosztowało przecież 120tys. Wiec taki kierownik musi byc "lepszy" od
    innych.

    j.w.

    > Czyż nie mam racji, jebane eunuchy ,z których wielu jeździło w latach 90-tych
    takimi struclami ,ze nawet do glinianki sie kwalifikowały !
    > Ale teraz welkie panyska powyrastały... Ha,ha,ha !
    > Szczekac kundle. Naał !
    > he,he,he !

    Trzeba byc mega grzbietem zeby smiac sie z wlasnych dennych dowcipow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X