    From: robertbig <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Tuning Chinczyka
    Date: Tue, 5 Jun 2012 11:54:13 -0700 (PDT)

    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 21:16:38 UTC+2 użytkownik emilson121 napisał:
    > Siemka chcę trochę podrasować mój skuterek jakim jest yiyang 50 (taki jak
    > coliber).
    > Zastanawiam się nad tym
    > zestawem:http://moto.allegro.pl/skuter-gy6-4t-cylind
    er-100-cm-glowica-tuning-139qm-i2333125985.html
    > powiedzcie czy jest dobry i co będę musiał jeszcze wymienić żeby się nie
    > rozpad podczas jazdy ;) .

    Pewnie sie juz zniecheciłes i oczekujesz odpowiedzi. Ale nie pekaj. Odpowiem ci.
    Otóż jesli masz zdrowy wał .Nie nalatane wiecej niz 10kkkm , to mozesz sobie załozyc
    wiekszy cylinder. Ale do 80 ccm max. Bardzo dobrze sprawdzaja sie takie 6o-70ccm.
    Ja nie wyobrażam sobie seryjnego gaźnika w 100CCM pojemnosci.raczej by to nie
    chodziło. No i wał tez by sie szybko okreslił.Gdyby jakims cudem wspólpracowało to z
    gaźnikiem od 50-ki.
    Łańcuch rozrzadu w GY6 jest z gówna zrobiony. Musisz z pewnoscia zainewstowac w
    nowy. A zeby nie pruć silnika i nie pierdolic sie w kólko z nim, to najlepiej kupic
    markowy z nitowana zapinka np DiD.Potem masz juz spokój z tym podzespołem.
    Tyle z grubsza.
    Bo te kutafony przeciez ci nie odpowiedza. Tylko beda szydzic.
    Sami zapierdalali na Kumarkach ,aby tylko czyms... Ale juz dawo zapomieni i nie maja
    zrozumienia dala takich co tez na czymkoliwek ...
    teraz maja Herleje .
    Czyli hujostwo przy których droższy Chińczyk to excliusiv. Taka to hujnia ,ze strach
    na to siadac.
    Wiem bo mam doczynienia z tym kurestwem aktualnie. Chujnia obrobiona +-2mm
    .Poskrecana na zwykłe sruby jak do sztachet.
    Ale kurestwo kosztowało przecież 120tys. Wiec taki kierownik musi byc "lepszy" od
    innych.
    Czyż nie mam racji, jebane eunuchy ,z których wielu jeździło w latach 90-tych takimi
    struclami ,ze nawet do glinianki sie kwalifikowały !
    Ale teraz welkie panyska powyrastały... Ha,ha,ha !
    Szczekac kundle. Naał !
    he,he,he !