  • 11. Data: 2010-04-08 04:17:18
    Temat: Re: Tunery Cyfry+
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > To lepiej wywal ten badziew i kup normalny kabel.

    To może nie jest taka tandeta - widziałem takie kable, rzeczywiście
    przypominają taśmę do dysku, z tym, że poszczególne kable są dużo
    grubsze, np. takie jak do słuchawek. Ważne, żeby każdy sygnał miał swój
    ekran, a czy sygnały są ułożone płasko czy "w kółko" to sprawa drugorzędna.

  • 12. Data: 2010-04-08 06:33:46
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hpjlce$iua$1@polsl.pl...
> [...]

    > np. takie jak do słuchawek. Ważne, żeby każdy sygnał miał swój ekran, a
    > czy sygnały są ułożone płasko czy "w kółko" to sprawa drugorzędna.

    To na 100% nie jest wina kabla.
    Podpięty na nim - bez odpinania od TV - ferguson oraz odtwarzacz DVD dają
    obraz OK.
    To nie był najtańszy kabel w sklepie jak kupowałem - choć pozłacanych styków
    nie ma :)

    pozdrawiam

    pitpull

  • 13. Data: 2010-04-08 06:38:47
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pitpull napisał:
    > To nie był najtańszy kabel w sklepie jak kupowałem - choć pozłacanych
    > styków nie ma :)

    I nie musi. IMO najważniejsze, żeby każdy sygnał był ekranowany,
    najlepiej własnym ekranem. W kablach SCART za 10 zł niestety raczej tego
    nie ma - tam jest pełno zwykłych przewodów owiniętych wspólnym oplotem
    lub folią aluminiową, zdaje się, że nie zawsze podłączoną we wtyczce.
    Kiedyś jednak przypadkiem dorwałem długi i gruby kabel SCART, chyba z 5m
    długości. I właśnie każdy przewód w osobnym ekranie. Z tym, że nie
    potrzebowałem tak długiego - kupiłem kilka wtyczek i mam 4 kable dobrze
    ekranowane. Niestety grube, no ale coś za coś. ;-)

  • 14. Data: 2010-04-08 07:28:28
    Od: rycerz <l...@g...com>

    Dzięki za opinie. W międzyczasie przejrzałem dostępne tunery na
    stronce Cyfry+ i wstępnie wybrałem właśnie Stronga, głównie ze względu
    na liczbę gniazd. Aktualnie używam Fergusona AF-7318UCI, który jednak
    generalnie rozczarowuje. Mam go od 3 lat i już raz był w serwisie, bo
    się podobno przegrzał (!) - naprawa 80 zł. Teraz stasznie zaczął
    rzęzić dźwięk przy odtwarzaniu muzyki, np. w filmach. Nie do
    wytrzymania. Niestety nie można ustawić dźwięku na Dolby, bo wtedy na
    TVN i TVN7 nie mam dźwięku. Czyli gra mono. Przełączanie reaguje dość
    wolno, choć wgrałem najnowszy soft. A do tego wszystkiego EPG działa
    tak sobie i nie na wszystkich kanałach. A ponoć w grudniu Cyfra
    wprowadziła jakieś zmiany w EPG, które rzekomo jest dostępne na cały
    tydzień naprzód. Aha, i jeszcze uprawnienia na kartę nie przechodzą
    bez ingerencji, tzn. jak znikną mi kanały, to muszę ją reaktywować
    przez Internet. Tak więc pomyślałem, żeby wymienić grata na coś od
    Cyfry, gdzie większość problemów powinna zniknąć. Mam nadzieję, że nie
    wpadnę z deszczu pod rynnę...

  • 16. Data: 2010-04-08 07:34:50
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    rycerz pisze:
> [...]
    > przez Internet. Tak więc pomyślałem, żeby wymienić grata na coś od
    > Cyfry, gdzie większość problemów powinna zniknąć. Mam nadzieję, że nie

    A czego ty oczekujesz od sprzetu za 50zl ?

  • 17. Data: 2010-04-08 08:16:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rycerz" <l...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Niestety nie można ustawić dźwięku na Dolby, bo wtedy na
    >TVN i TVN7 nie mam dźwięku.

    A dekoder dolby we wzmaku podłączonym cyfrowo masz?

    >Czyli gra mono.

    ?????
    O czym Ty mówisz?

  • 18. Data: 2010-04-08 08:43:41
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    Użytkownik "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A czego ty oczekujesz od sprzetu za 50zl ?

    Ja oczekiwałem od stronga, że go podepne i będzie działać. A jak mi sie nie
    będzie podobać obraz/dźwiek/obsługa/będzie się wieszać kupie fergusona.
    Ale pozwoli sprawdzić czy antene / kabel udało się poprawnie zmontować.
    I nie zawiodłem się.
    I tylko te kolorki.... Inaczej bym uznał że jest lepszy od fergusona FK 6800
    czy 6900.
    Dla mnie obsługa jest super intuicyjna. 5 latek też umie włączyć mnimini :/

    pitpull

  • 19. Data: 2010-04-08 19:58:50
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Dla ustalenia uwagi: ja mam STRONGa STR 6880.
    No wlasnie o nim pisalem.
    To najgorszy tuner Cyfry+ jaki miałem.
    Beznadziejny obraz, problemy z lista własnych kanałów po aktualizacji listy
    przez Cyfre - potrzebny reset.
    2-3 razy sie zawiesil.
    Beznadziejny pilot (klawisze z duuuzym skokiem, niewygodny, wymagal
    precyzyjnego celowania w tuner).

    > Przy najtańszej opcji nie było wielkiego wyboru. Pilot działa OK.
    > Z OSD na 29'' CRT po euro nie mam żadnego problemu. Jedyny - ale istotny -
    > feler to dla mnie te kolorki rozjechane.
    Z tym OSD to pisałem o Pace HD-PVR ;)

    > Sprzedawca zarzekal się, że to nowy model i już się nie wiesza jak
    > poprzedni. No i faktycznie - wieszać się nie wiesza....
    Jaki on jest nowy?
    Jest od dawna w ofercie Cyfry.
    No chyba ze nie mowimy o STRONG SRT 6880...

    > Pomalutku przymierzam się do Arivy 100
    Tez sie nad nim zastanawiałem, gdy czekalem 2 miesiace na PACE HD.
    Ale w koncu sie doczekałem :)

    pozdrawiam, wk

  • 20. Data: 2010-04-09 07:44:18
    Od: rycerz <l...@g...com>

    On 8 Kwi, 10:16, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > A dekoder dolby we wzmaku podłączonym cyfrowo masz?

    > ?????
    > O czym Ty mówisz?

    Przez wzmacniacz i przez głośniki telewizora muzyka wypada jednakowo
    źle. Dlatego uważam, że winę ponosi tuner satelitarny. Do telewizora
    jest podłączony przez SCART a do wzmacniacza przez cinche.

    No tak. Oczywiście dźwięk jest stereo, tylko bez Dolby. Musiałem się
    zamyślić.