  • 11. Data: 2012-01-29 17:53:59
    Temat: Re: Tuner z nagrywarką "n"
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > programuje sobie nagranie filmu z HBO HD od godz.1 do 3 w nocy .
    o ile wiem, ten sprzęt niczego nie przekoduje. poprostu nagra ten
    strumień który miałby odtworzyć - bez zagłębiania się w jego jakość. W
    uproszczeniu "to co leci" z satelity zostanie zapisane na dysku.
    > Następnego dnia chciałbym ten film zobaczyć w drugim pokoju , gdzie mam
    > projektor BENQ HD Ready /1280x720/ , ekran ok. 130x170 cm .
    Znowu - uważam że obydwa urządzenia z HDMI jakoś tam się dogadają i
    wyświetlą film w najwyższej - możliwej do uzyskania dla obydwu urządzeń
    jakości.

    wystarczy jednak _teraz_ nagrać cokolwiek w HD i _teraz_ sprawdzić.

    z drugiej strony jak się nie uda to co?
    ale jaki to ma związek?

    ToMasz

  • 12. Data: 2012-01-29 19:57:59
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    > ale jaki to ma związek?
    >
    > ToMasz

    Ma , bo zanim zainstalowałem programik AnyDVD to zamiast filmu
    wyświetlał się komunikat :
    " To środowisko nie obsługuje odtwarzania zawartości chronionej"
    albo
    "Licencja na odtwarzanie zawartości chronionej jest uszkodzona"
    albo
    "Materiał ma zabezpieczenie %s . Sterownik wideo nie może włączyć
    zabezpieczenia sygnału wyjściowego firmy Macrovisjon wymaganego do
    wyświetlenia tego materiału przez wyjście TV "

    Tylko , że czy te komunikaty były generowane przez Win 7 Home , czy
    przez odtwarzacz WinDVD Pro firmy Corel , czy przez system w projektorze
    , tego nie rozgryzłem .

  • 13. Data: 2012-01-29 21:28:35
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-01-27 20:35, Pan Zbyszek pisze:
    > Mam ten starszy biały , ale chciałbym nagrać niektóre filmy wyświetlane
    > po godz. 23 . W związku z tym pytanie : Czy tuner " n " ten z nagrywarką
    > i HDD pozwoli mi nagrać np. w środę od godz. 1.00 do 2.30 film nadawany
    > np. na HBO podobno w rozdzielczości 1080 , i czy w czwartek po południu
    > będę mógł go odtworzyć w tej rozdzielczości ?
    > Pytam , bo zarówno w BOK jak i u 2 dilerów odpowiedzi były niejasne .

    Tak, w tym momencie oglądam jednym okiem film nagrany ok miesiąc temu.
    na HBO. Jest w jakości HD

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 14. Data: 2012-01-30 14:24:41
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 28-01-2012 o 12:27:54 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Bardzo lubię osoby które zarzucają mijanie się z rzeczywistością po czym
    > piszą dokładnie to samo. Są takie nietuzinkowe.

    Może miałeś co innego na myśli ale napisałeś:
    "W każdym razie jakość obrazu na kanałach HD, zwłaszcza tych co nadają z
    jakąś sensowną jakością (np. BBC HD) nie różni się od jakości nagrania."
    Czyli, że na kanałach SD, a być może również na kanałach HD nadających z
    niesensowną jakością, jakość nagrania różni się od jakości kanału?
    Oczywiście możesz argumentować, że z A=>B nie wynika ~A=>~B ale w mowie
    potocznej jeśli się robi takie zastrzeżenia ("na kanałach HD, zwłaszcza
    tych co nadają z jakąś sensowną jakością") to sugeruje to, że przy
    niespełnieniu tych zastrzeżeń, jest inaczej.
    Ale OK, wycofuję mijanie się z rzeczywistością. Pozostaje tylko
    niepotrzebne komplikowanie i wprowadzanie zamieszania.

    --
    SW3
    ----

  • 15. Data: 2012-01-30 14:34:16
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 29-01-2012 o 12:00:08 Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > że jakieś licencje nie pozwalają kopiować filmu w jakości HD i ich / n /
    > tuner odtworzy film w zwykłej rozdzielczości / 720x576 /.

    To dotyczy filmów z VOD - do oglądania ich w wysokiej rozdzielczości
    (czyli żeby tuner wysłał sygnał HD) trzeba złącza HDMI z HDCP. Przy
    podłączeniu przez component, w momencie rozpoczęcia odtwarzania materiału
    z VOD, tuner automatycznie przełączy się do niższej rozdzielczości. Przy
    podłączeniu HDMI ale bez HDCP prawdopodobnie nic się nie pojawi (tylko
    komunikat błędu).
    Kanały tv (FTA i kodowane) można oglądać w HD na żywo lub z nagrania
    zarówno przez HDMI jak i component.

    --
    SW3
    ----

  • 16. Data: 2012-01-30 14:37:41
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 29-01-2012 o 18:53:59 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > Znowu - uważam że obydwa urządzenia z HDMI jakoś tam się dogadają i
    > wyświetlą film w najwyższej - możliwej do uzyskania dla obydwu urządzeń
    > jakości.

    W nboxie po prostu ręcznie sie ustawia w jakiej rozdzielczości ma wysyłać
    obraz na wyjście.

    --
    SW3
    ----

  • 17. Data: 2012-01-30 15:34:27
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-30 15:37, SW3 pisze:

    > W nboxie po prostu ręcznie sie ustawia w jakiej rozdzielczości ma
    > wysyłać obraz na wyjście.

    Chodziło mi o to , czy mój rzutnik nie zaprotestuje , że obraz jest
    chroniony jakąś licencja i nie może go odtworzyć w rozdzielczości HD .
    Dodatkowy problem to : kabel HDMI pomiędzy tunerem , a rzutnikiem
    ma siedem metrów długości , jest zatynkowany i pewnie jako że ma już
    chyba cztery lata , to jest coś tam 1,0 , a teraz nowy system HDMI
    ma oznaczenie 1,3 .Nie znam się na elektronice i dlatego moje pytania
    były może lamerskie , ale już wszystko wiem i dziękuje za odpowiedzi .
    Zbyszek
    ...a nboxa z HDD właśnie zamówiłem .

  • 18. Data: 2012-01-30 16:03:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 30.01.2012 16:34, Pan Zbyszek pisze:

> [...]
    > ma oznaczenie 1,3 .Nie znam się na elektronice i dlatego moje pytania
    > były może lamerskie , ale już wszystko wiem i dziękuje za odpowiedzi .

    to czy zaprotestuje zależy od tego czy obsługuje hdcp, a pewnie tak.
    ustawiasz na dekoderze 720p, więc tak powinien odtwarzać.
    co do kabla wydaje mi się że da radę, tym bardziej, że mówimy o hd ready
    a nie full hd.