  • Data: 2012-01-29 19:57:59
    Temat: Re: Tuner z nagrywarką "n"
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale jaki to ma związek?
    >
    > ToMasz

    Ma , bo zanim zainstalowałem programik AnyDVD to zamiast filmu
    wyświetlał się komunikat :
    " To środowisko nie obsługuje odtwarzania zawartości chronionej"
    albo
    "Licencja na odtwarzanie zawartości chronionej jest uszkodzona"
    albo
    "Materiał ma zabezpieczenie %s . Sterownik wideo nie może włączyć
    zabezpieczenia sygnału wyjściowego firmy Macrovisjon wymaganego do
    wyświetlenia tego materiału przez wyjście TV "

    Tylko , że czy te komunikaty były generowane przez Win 7 Home , czy
    przez odtwarzacz WinDVD Pro firmy Corel , czy przez system w projektorze
    , tego nie rozgryzłem .