  • 41. Data: 2010-01-15 09:14:47
    Temat: Re: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nigdzie tak nie pisałem.

    Jasne, najpierw narzekasz że ludzie nie chcą obsługiwać htpc bo za trudne, a
    potem mówisz że łatwa obsługa jest zbędna.
    No i może na tym polega błąd, dvbviewer u mnie chodzi praktycznie tak samo
    jak soft na innym tunerze stacjonarnym, z tą różnicą że między odpaleniem
    systemu a automatycznym odpaleniem dvbviewera na chwilę pojawia się tapeta
    Windowsa.
    Obsługa całej reszty jest już z pilota - bez większych różnic w stosunku do
    innych pvr, za to z większym możliwościami i większą stabilnością nagrywania
    w stosunku np. do pvr Cyfry który miałem wcześniej.

    > Gdybyś miał pojęcie o ewolucji modeli sterowników związanych z DirectX w
    > systemach Windows to nie pierniczyłbyś takich rzeczy. Nie było i nadal nie
    > ma prawdziwego API Windows do interfejsów z brodcastowymi strumieniami.
    > Pojawiły się co prawda sterowniki BDA ale SDK BDA nie uwzględnia np.
    > funkcji DiseQ a o sterowaniu obrotnicą to w ogóle zapomnij.

    Widzisz, ja nie jestem docent doktor teoretyk, więc mi wisi z jakiego powodu
    jakiś program nie działa.
    Jak nie działa na urządzeniu na którym chodzą wszystkie inne przetestowane
    programy, to sprawa jest prosta i oczywista - wina tkwi w programie.

    > Dokładnie o tym pisałeś - o dopracowaniu programu.

    Czy system operacyjny, który nie chciałby Ci się uruchomić na Twoim kompie
    za chińskiego boga, uznałbyś za dobry i dopracowany?
    Bo ja nie byłbym w stanie.

    > Widzisz gdybym miał zapędy wystawiania tego typu "laurek" to napisałbym że
    > dla mnie gniotem dla leniwych analfabetów jest DVBView

    Może i tak, sam bym kilka rzeczy w nim ulepszył.
    Tyle że to nic nie zmienia.

    > Nie, ale jak słyszę od ignoranta opinię na temat o którym nie i nie chce
    > mieć pojęcia to mi skacze ciśnienie.

    No dobra.
    Dość tego pyskowania.
    PLONK WARNING

  • 42. Data: 2010-01-15 09:15:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino"

    > Punkty numerować cyframi arabskimi czy rzymskimi ?

    Możesz wcale nie numerować, tylko napisz coś, co wniesie cokolwiek.
    To że umiesz pyskować już pokazałeś, teraz czas na jakieś informacje.

  • 43. Data: 2010-01-15 09:19:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > W ciągu 15 sek. można znaleźć że:
    > SkyView NIE działa z kartą SkyStar HD2

    I pewnie to też wina wszystkich świętych, lenistwa użytkowników, samej
    karty, natomiast w samym programie nie ma winy żadnej?
    Akurat ta karta RÓWNIEŻ pracuje bezproblemowo pod DVBviewer.
    BTW: Jako że mam właśnie Twinhana, to pewnie oznacza że również moja karta
    dvb-s nie zostałaby obsłużona przez Skyview.
    Dziwne przypadki, 100% trafień w niechodzący sprzęt, ale oczywiście program
    wspaniały (zapewne).
    I wolny od wad.
    W końcu jak czegoś się nie da użyć na niczym, to wad się też nie zauważy.
    ;-)

  • 44. Data: 2010-01-15 10:42:03
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Możesz wcale nie numerować, tylko napisz coś, co wniesie cokolwiek.
    > To że umiesz pyskować już pokazałeś, teraz czas na jakieś informacje.
    Napisałem i nie mam zamiaru ani cię zmuszać do czytania ani robić ci
    streszczeń. Newsy mają pomagać w rozwiązywaniu problemów a nie dopieszczać
    leniwych ignorantów. Zaleca się również żeby osoby publikujące podawały
    rzetelne informacje. Netykieta jest powszechnie dostępna więc tym razem nie
    podam ci linka, bo i tak na pewno nie przeczytasz.

    pzdr
    olo

  • 45. Data: 2010-01-15 10:44:26
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

> [...]
    > Jak nie działa na urządzeniu na którym chodzą wszystkie inne przetestowane
    > programy, to sprawa jest prosta i oczywista - wina tkwi w programie.

    Możesz mieć dowolne poglądy prywatne, tylko ty jeszcze odnosisz wrażenie że
    to prawdy absolutne.

    pzdr
    olo

  • 46. Data: 2010-01-15 10:51:30
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

> [...]
    > I wolny od wad.
    > W końcu jak czegoś się nie da użyć na niczym, to wad się też nie zauważy.
    Zamiast bić pianę na newsach możesz w kilka sekumd ustalić że działa z:
    a.. AirStar
    a.. SkyStar 2
    a.. Technotrend TT-budget S-1401 (BDA)
    a.. Technotrend TT-budget S-2400 (BDA)
    a.. Technotrend TT-budget S2-3200 (BDA/DVB-S2 & Common Interface)
    a.. Twinhan 1022A DVB-S - czasem działa czasem nie działa (BDA)
    a.. Twinhan 3054 DVB-T (BDA)
    a.. Technisat SkyStar HD (BDA)
    a.. Technisat SkyStar HD2 - od wersji 2.5301.0.8436 (BDA)
    a.. Technisat SkyStar S2 - od wersji 2.5301.0.8436 (BDA)
    a.. Pinnacle PCTV Sat 400e USB (BDA)
    a.. Pinnacle 7010iX PCIe (DVB-S, DVB-T, Analog, FM) (BDA)
    a.. Pinnacle 3010IX PCIe (DVB-T, Analog, FM) (BDA)
    i uzyskać pewność że kolejny raz wypisujesz BZDURY autorytarnie pisząc o
    czymś o czy nie masz zielonego pojęcia. Zanim napiszesz kolejną głupotę to
    przeczytaj proszę i przynajmniej spróbój zrozumieć sens netykiety.

    pzdr
    olo

  • 47. Data: 2010-01-15 10:57:50
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Czy z powyższego zdania należy zrozumieć, że nikt więcej tego nie chce,
    > nie zgłosił, zgłaszających jest za mało, czy może jeszcze co innego?
    Tylko że łatwo zaimplementować. Może jeszcze że użytkownicy wolą
    wykorzystywać dostępne mechanizmy zarządzania listami programów.

    pzdr
    olo

  • 48. Data: 2010-01-15 11:01:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino"

    > Napisałem i nie mam zamiaru ani cię zmuszać do czytania ani robić ci
    > streszczeń. Newsy mają pomagać w rozwiązywaniu problemów

    To chyba jakieś inne definicje znasz.
    Grupy dyskusyjne są po to aby dyskutować o jakimś problemie, to nie jest
    help desk.
    A trudno dyskutować o czymś o czym nikomu się najpierw nie chce napisać.
    No chyba że też nie wiesz. ;-)

    Ale jak nie chcesz to ja zacznę o zaletach SkyView które pamiętam:

    1.
    Możliwość odpalenia wielu instancji programu w tym samym czasie - to daje
    szansę na niezależne nagrywanie/oglądanie różnych kanałów.
    Nie wiem co prawda jak w takim przypadku jest z dzieleniem uprawnień do
    tychże kanałów, czy też jest szansa je podzielić.

    Niemniej sam fakt jest cenny - np. w dvbviewerze tego nie zrobisz, a co za
    tym idzie gdy korzystasz z phoenixa i chcesz nagrywać kanał kodowany, to
    musisz w tym samym czasie go oglądać, inaczej wtyczka nie odkoduje programu
    w tle.

    Gdyby dało się odpalić program po raz drugi ten problem by nie występował,
    bo mógłbyś sobie obejrzeć cokolwiek innego w drugiej instancji.

  • 49. Data: 2010-01-15 11:03:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zamiast bić pianę na newsach możesz w kilka sekumd ustalić że działa z:

    Problem nie jest w tym z czym działa, tylko w tym z czym nie działa bez
    wyraźnego powodu.

  • 50. Data: 2010-01-15 11:03:21
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

> [...]
    > Jak nie działa na urządzeniu na którym chodzą wszystkie inne przetestowane
    > programy, to sprawa jest prosta i oczywista - wina tkwi w programie.

    Teraz dopiero dostrzegłem w innym twoim poście piszesz że podobnie jak żona
    jesteś informatykiem.
    O ile powyższe zdanie może spokojnie wypowiedzieć każdy użytkownik kompa to
    jednak informatyka ono dyskwalifikuje.

    pzdr
    olo