  • 31. Data: 2010-01-14 19:16:41
    Temat: Re: Tuner cyfry a aktualizacja listy kanałów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hindb6$66c$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Cavallino"

    > bzdurzysz,

    To nie była konstruktywna odpowiedź.

    > Akurat to proste do zaimplementowania ale jesteś jedyną osobą która ją
    > wyartykułowała.

    Czy z powyższego zdania należy zrozumieć, że nikt więcej tego nie chce, nie
    zgłosił, zgłaszających jest za mało, czy może jeszcze co innego?

  • 32. Data: 2010-01-14 19:19:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "bufi"

    > cudze chwalicie .....
    > http://skyview.pl/
    > i wiele innych rzeczy których nie potrafi DVBViewer

    A nadaje się jako htpc do codziennego użytku?

    > ale nie polecam jeżeli:
    > 1. Nie masz czasu na okiełznanie małoergonomicznego UI.
    > 2. Nie masz ochoty na poznawanie slangu pojęć DVB-X

    Ano czyli się nie nadaje.
    Ja mówiłem o poważnych, dopracowanych programach, a nie jakichś wydziwach.
    O ile zresztą pamiętam to skyview próbowałem użyć, ale nie potrafił
    skorzystać z mojego tunera dvb-t (mimo że wszystkie inne programy bez
    problemu to robią), więc sam sie skreślił.

    A teraz wypadałoby się wycofać z zarzutu pisania bzdur, który mi postawiłeś.

  • 33. Data: 2010-01-14 20:00:51
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > A nadaje się jako htpc do codziennego użytku?

    > Ano czyli się nie nadaje.
    Dokładnie jak HTPC nadaje się nie dla wszystkich koniec kropka.

    > Ja mówiłem o poważnych, dopracowanych programach, a nie jakichś wydziwach.
    Co jest wydziwem ? Jak poznajesz jaki program jest "poważny" a jaki
    "dopracowany"?.
    Na razie to program jest poważny i dopracowany jeżeli współpracuje z twoim
    egzotycznym tunerem DVB-T AFAIK. Może przynajmniej zanim się wypowiesz,
    poczytaj co potrafi SV tu:
    http://www.esat.pl/viewforum.php?f=25
    lub po angielsku dla zalogowanych tu:
    http://www.esat.pl/viewforum.php?f=25
    to będziesz wiedział co potrafi SV a DVBView prawdopodobnie nigdy nie będzie
    umiał.
    Jak poczytasz jeszcze o DivX Windows to może zrozumiesz że stabilność i
    jakość obrazu i dźwięku to w znikomym stopniu sprawa softu a komplet -
    urządzenie DVB-X i jego sterowniki, OS, karta grafiki i kodeki obsługujące
    graf przetwarzania informacji a film możesz sobie puścić samym programem
    grapheditor bez jakiegokolwiek programu obsługi karty.

> [...]
    > problemu to robią), więc sam sie skreślił.
    >
    > A teraz wypadałoby się wycofać z zarzutu pisania bzdur, który mi
    Dobrze - piszesz NIEPRAWDĘ którą potem dowodzisz swoją ignorancją.

    pozdr
    olo

  • 34. Data: 2010-01-14 20:04:14
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    errata
    jest
    lub po angielsku dla zalogowanych tu:
    http://www.esat.pl/viewforum.php?f=25
    powinno być:
    lub po angielsku dla zalogowanych tu:
    http://dvbn.happysat.org/viewforum.php?f=50&sid=a96f
    8115dadcdaec54970767c00e94ba

    pzdr
    olo

  • 35. Data: 2010-01-14 20:08:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Co jest wydziwem ? Jak poznajesz jaki program jest "poważny" a jaki
    > "dopracowany"?.

    Już te dwie rzeczy które zapodałeś wykreślają go z tej grupy.
    Program dla htpc MUSI być maksymalnie prosty w obsłudze, sam już o tym
    pisałeś.
    Nie dziwię się, że rodzina nie chce obsługiwać takiego czegoś co nawet dla
    informatyka na pierwszy rzut oka jest totalnie niestrawne.

    I oczywiście musi być uniwersalny, a nie wybierać sobie które z windowsowych
    sterowników i urządzeń obsłuży, a które nie.

    > Jak poczytasz jeszcze o DivX Windows to może zrozumiesz że stabilność i
    > jakość obrazu i dźwięku to w znikomym stopniu sprawa softu a komplet -
    > urządzenie DVB-X i jego sterowniki,

    Ale ja zupełnie nie o tym pisałem.

    > Dobrze - piszesz NIEPRAWDĘ którą potem dowodzisz swoją ignorancją.

    Ty masz dzisiaj jakiś okres czy coś, czy może nadepnąłem na odcisk?
    Jesteś autorem tego gniota, że się tak zapieniłeś, mimo że nawet o nim nie
    wspominałem?

  • 36. Data: 2010-01-14 22:40:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    >Może przynajmniej zanim się wypowiesz, poczytaj co potrafi SV tu:
    > http://www.esat.pl/viewforum.php?f=25

    Nie, no proszę Cię.
    Każesz mi czytać 188 stron tylko po to, żeby dowiedzieć się co potrafi
    program, który u mnie i tak nie zadziała?
    Jeśli naprawdę to coś wartego zainteresowania, a czego nie ma konkurencja,
    to opisz to tutaj w kilku punktach.
    Na pewno kogoś zainteresuje, może i ja się dowiem czegoś co mi brakuje a z
    czego nie zdaję sobie sprawy.

  • 37. Data: 2010-01-15 05:40:15
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    olo wrote:

    > cudze chwalicie .....
    > http://skyview.pl/
    > i wiele innych rzeczy których nie potrafi DVBViewer

    No u mnie podobnie jak u kolegi. Program nie widzi
    karty SkySTar HD2, który jest na liście osługiwanych
    kart. Kompletnie nie mam pojęcia nawet gdzie ręcznie
    zapodać tę kartę. Na progDVB wszystko działa.

    > ale nie polecam jeżeli:
    > 1. Nie masz czasu na okiełznanie małoergonomicznego UI.
    > 2. Nie masz ochoty na poznawanie slangu pojęć DVB-X

    A CI obsługuje? Bo coś tam na forum pisali, że nie za bardzo.
    Jeśli nie to odpada całkowicie, a szkoda bo wydaje się ciekawym
    programem.

    > pzdr
    > olo

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2010-01-15 07:25:28
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Już te dwie rzeczy które zapodałeś wykreślają go z tej grupy.
    > Program dla htpc MUSI być maksymalnie prosty w obsłudze, sam już o tym
    > pisałeś.
    Nigdzie tak nie pisałem. Pisałem że - HTPC nie jest żadną alternatywą dla
    dedykowanych tunerów i półtora roku do tego dorastałeś. Pisałem też że SV
    nie jest programem dla ludzi którym się nie chce czytać.

> [...]
    >
    > I oczywiście musi być uniwersalny, a nie wybierać sobie które z
    > windowsowych sterowników i urządzeń obsłuży, a które nie.

    Gdybyś miał pojęcie o ewolucji modeli sterowników związanych z DirectX w
    systemach Windows to nie pierniczyłbyś takich rzeczy. Nie było i nadal nie
    ma prawdziwego API Windows do interfejsów z brodcastowymi strumieniami.
    Pojawiły się co prawda sterowniki BDA ale SDK BDA nie uwzględnia np. funkcji
    DiseQ a o sterowaniu obrotnicą to w ogóle zapomnij.

    > Ale ja zupełnie nie o tym pisałem.

    Dokładnie o tym pisałeś - o dopracowaniu programu.

    > Ty masz dzisiaj jakiś okres czy coś, czy może nadepnąłem na odcisk?
    > Jesteś autorem tego gniota,
    Widzisz gdybym miał zapędy wystawiania tego typu "laurek" to napisałbym że
    dla mnie gniotem dla leniwych analfabetów jest DVBView, a w przeciwieństwie
    do ciebie znam produkt którem przypinałbym łatkę :(

    > że się tak zapieniłeś, mimo że nawet o nim nie wspominałem?
    Nie, ale jak słyszę od ignoranta opinię na temat o którym nie i nie chce
    mieć pojęcia to mi skacze ciśnienie.

    pzdr
    olo

  • 39. Data: 2010-01-15 07:26:37
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino"

> [...]
    > to opisz to tutaj w kilku punktach.
    > Na pewno kogoś zainteresuje, może i ja się dowiem czegoś co mi brakuje a z
    Punkty numerować cyframi arabskimi czy rzymskimi ?

    pzdr
    olo

  • 40. Data: 2010-01-15 07:31:20
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A CI obsługuje? Bo coś tam na forum pisali, że nie za bardzo.
    > Jeśli nie to odpada całkowicie, a szkoda bo wydaje się ciekawym

    W ciągu 15 sek. można znaleźć że:
    SkyView NIE działa z kartą SkyStar HD2 (jest to chyba OEM Twinhan), działa
    natomiast ze SkyStar HD (OEM Technotrend).
    oraz:
    Dodałem obsługę CI dla TT S2-3200 (być moze inne karty TT również obsłuży)
    Na razie sprawdzane tylko dla TNK. Jeżeli jest ktoś chętny testować to
    proszę info n...@b...onet.pl .

    pzdr
    olo