  • 1. Data: 2012-02-26 20:21:12
    Temat: Tuner HD do Cyfry plus.
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    W tym tygodniu musze kupić tuner do cyfry.
    Wymamia w sumie niewielkie: hd i współpraca ze spliterem przewodowym
    wirelink serwer no i nie zamierzam wydać na ten cel więcej jak 400 zł.
    Po wstępnym rozeznaniu faworytem jest Ferguson Ariva 102E- cena ok 250 zł.
    Czy to dobry wybór? Ma ktoś i używa?
    Może coś innego polecacie/

    Pozdrawiam
    Kris

  • 2. Data: 2012-02-26 20:27:53
    Temat: Re: Tuner HD do Cyfry plus.
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-02-26 21:21, Kris donosi, że:
    > W tym tygodniu musze kupić tuner do cyfry.
    > Wymamia w sumie niewielkie: hd i współpraca ze spliterem przewodowym
    Opticum x110p HD PVR można "ustrzelić" już poniżej 200,-
    A reszta to kwestia zasobności portfela ;)

  • 3. Data: 2012-02-26 20:52:36
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości grup

    >a nie lepiej philipsa 7201?
    Jednego właśnie mam.

    >nagrywanie, nie ma problemu z listą kanałów, współpracuje chyba ze
    >wszystkimi spliterami.

    Wszystko wyżej ok ale strasznie powolny i lubi się restartować.

    No i nie można go legalnie kupić- cyfra ich nigdy na własność nie dawała

  • 4. Data: 2012-02-26 21:03:25
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości grup

    >dotyczy 7201 z hdd, ale widzę że są wyatwione i te i te na aukcji.
    >poza tym zakaz można obejść i legalnie stać się posiadaczem.
    >wystarczy po rozwiązaniu umowy zapłacić za jego brak.

    Właśnie ze nie bardzo. płacisz "karę" za niezdanie sprzętu ale i tak nie
    stajesz się jego właścicielem

  • 5. Data: 2012-02-26 21:07:12
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości grup

    >a myslisz, że ferdek jest szybszy? też ma problemy.

    Właśnie nie wiem. Nie miałem okazji testować.
    A jeszcze widziałem są przerobione na cyfrę nboxy bsk.
    Może to wybrać?

  • 6. Data: 2012-02-26 21:09:02
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup

    >A jeszcze widziałem są przerobione na cyfrę nboxy bsk.
    >Może to wybrać?

    Np. tu-
    http://allegro.pl/nbox-bska-iti-5800s-hdtv-enigma-en
    igma2-i2155156574.html
    Ale można i taniej

  • 7. Data: 2012-02-26 21:41:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 26.02.2012 21:21, Kris pisze:
> [...]
    > wirelink serwer no i nie zamierzam wydać na ten cel więcej jak 400 zł.
    > Po wstępnym rozeznaniu faworytem jest Ferguson Ariva 102E- cena ok 250 zł.

    ferdka nie polecam. jak dobrze pamiętam to ten ma problem ze spliterem.
    mogę się mylić, ale zapytam.
    problem polegał na tym iż po wyłączeniu na czuwanie dekoder odcina
    zasilanie karty, a ta blokuje spliter. dla bezprzewodowego nie było
    problemu. w 202 nie było tego.
    nie polecam głównie dlatego, że firma wypina się na aktualizacje.
    kup jak kulega polecił - opticum.

  • 8. Data: 2012-02-26 21:46:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > wirelink serwer no i nie zamierzam wydać na ten cel więcej jak 400 zł.
    > Po wstępnym rozeznaniu faworytem jest Ferguson Ariva 102E- cena ok 250 zł.

    a nie lepiej philipsa 7201?
    nagrywanie, nie ma problemu z listą kanałów, współpracuje chyba ze
    wszystkimi spliterami.
    lub 6201, hd bez dysku.

  • 9. Data: 2012-02-26 21:57:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>