  • 21. Data: 2012-02-11 17:03:19
    Temat: Re: Tuner DVB-T kolejny raz...
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:jh65no$r20$...@i...gazeta.pl...
    > Ponieważ nie chcesz zaręczyć i wziąć odpowiedzialności -- dyskusja
    > dalsza nie ma sensu a Twoje słowa niewiele warte. Sam Emitel nie
    > wie, jak to będzie wyglądało (na przykład -- czy nie będzie opłat)

    Kanały w multipleksie 1,2 i 3 nie będą kodowane. To jest pewne. W ustawie jest
    zapisane, że kolejne mogą być kodowane (ale nie muszą).

    > a ponadto czytam tu i ówdzie, że nie wiadomo, jaki będzie dźwięk.

    Jak to jaki? W ustawie jest napisane, że STB musi obsługiwać mpeg-2, ac3 i
    e-ac3. Pewnie nie długo wyłączą mpeg-2 i pozostanie sam ac-3 i e-ac3 (osobiście
    wolałbym, aby był tylko e-ac3). Jak ktoś oszczędził kilka zł na STB to niech
    potem się nie dziwi, że jest "głuchy i ślepy".
    W ciągu najbliższych kilkudziesięciu lat nie będzie dvb-t2, więc dalej nie
    rozumiem o co ci chodzi.

  • 22. Data: 2012-02-11 19:26:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" jh66va$1d3$...@i...gazeta.pl

    > [..] więc dalej nie rozumiem o co ci chodzi.

    Gdybyś był pewien tego, co piszesz, wziąłbyś na siebie odpowiedzialność.

    Ja mogę Ci zaręczyć, że Słońce nie zgaśnie w ciągu najbliższych
    dwóch tygodni. :) Jeśli w tym właśnie czasie Słońce zgaśnie,
    rozpadnie się, wybuchnie, wypali -- wypłacę Ci odszkodowanie.

    Chodzi rzecz jasna o Słońce, będące wiodącą (bo jedyną
    jak na razie) gwiazdą naszego Układu Słonecznego.

    Jak wysokie byłoby to odszkodowanie? Ze 400 złotych,
    tyle co drogi tuner DVB-T. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-02-11 19:37:58
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:jh6fcu$pt2$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dwóch tygodni. :) Jeśli w tym właśnie czasie Słońce zgaśnie,
    > rozpadnie się, wybuchnie, wypali -- wypłacę Ci odszkodowanie.

    Właśnie zbliżasz się do dna kretynizmu. Uważaj żeby nie było muliste bo
    bedzie się ciężko odbić :)

  • 24. Data: 2012-02-11 22:53:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" jh6g2b$rf1$...@u...news.interia.pl

    > Właśnie zbliżasz się do dna kretynizmu. Uważaj żeby nie było muliste bo bedzie się
    ciężko odbić :)

    Rozumiem, że to dno to rozmowa z qwertym...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'