  • 1. Data: 2012-02-09 01:20:31
    Temat: Tuner DVB-T kolejny raz...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Za 379 złotych widziałem w Carrefourze telefon na dwie
    SIMkarty, z GPSem, WiFi, Androidem i innymi bajerami...
    Niestety ma FF aparatu fotograficznego i oporowy ekran dotykowy.

    Widziałem też gdzieś (chyba w necie) tablet z tunerem DVB-T.

    Zatem być może już wkrótce każdy tablet będzie miał taki tuner,
    a być może nawet niejeden tani telefon będzie wyposażony w takie coś.

    -=-

    Zatem -- czy warto w ogóle kupować tunery DVB-T?

    MT 4161 w Carrefourze kosztuje niecałe 70 złotych.
    W necie jeszcze o dychę taniej.

    http://www.domsary.eu/index.php?products=product&pro
    d_id=24999

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-02-09 08:33:29
    Temat: Re: Tuner DVB-T kolejny raz...
    Od: Zenek <t...@p...pl>

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Zatem -- czy warto w ogóle kupować tunery DVB-T?
    >
    > MT 4161 w Carrefourze kosztuje niecałe 70 złotych.

    Powiem ci w tajemnicy ze w japonii TV w zegarkach lezy od zajebania w
    sklepach z elektronika o HDTV nie wspomne. Europa to dla japoncow tak
    jak dla nas afryka 3 swiat. A ty sie brendzlujesz znow tym co inni juz
    maja od lat jak murzyn blaszka.

  • 3. Data: 2012-02-09 19:30:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zenek" jh00ci$4t2$...@n...dialog.net.pl

> [...]
    elektronika o HDTV nie wspomne. Europa to dla
    > japoncow tak jak dla nas afryka 3 swiat. A ty sie brendzlujesz znow tym co inni juz

    Murzyn blaszką, murzyn blaszką... Ja nic nie ma do prezydentów USA...
    Ani do jego krewnych -- urodził się w Afryce, co nawet udowodnił filmem.

    http://www.empik.com/krol-lew-disney-walt,5057,ksiaz
    ka-p

    Ja po prostu mówię, że być może nie warto nawet 5 złotych dać za
    te tunery z ich antenkami dobrymi do stwierdzenia, że oto właśnie
    znaleźliśmy się 2 metry od nadajnika... ;) [zanim człowiek zobaczy
    coś na tych tunerach i tych antenkach, zastanowi się nad tym, jakaż
    to budowla rzuca cień, w którym znalazł się, aby móc spokojnie oglądać
    TV na monitorze swego ciemnego notebooka... i dlaczego na tej budowli
    wiszą anteny telewizyjne...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-02-09 21:40:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 9 Feb 2012 20:30:51 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Ja po prostu mówię, że być może nie warto nawet 5 złotych dać za
    >te tunery z ich antenkami dobrymi do stwierdzenia, że oto właśnie
    >znaleźliśmy się 2 metry od nadajnika... ;)

    Nic takiego nie mówisz. Ty chcesz, aby ktoś Ci powiedział "Tak, kup,
    to fajnie działa.", żeby podjął za Ciebie decyzję. Tylko że jemu to
    działa, tobie niekoniecznie. Nie kupisz, nie sprawdzisz, nie bedziesz
    wiedział.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-02-09 22:15:48
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-09 22:40, jerzu pisze:
> [...]
    > to fajnie działa.", żeby podjął za Ciebie decyzję. Tylko że jemu to
    > działa, tobie niekoniecznie. Nie kupisz, nie sprawdzisz, nie bedziesz

    Dzialac to dziala tylko ze chuj jest w tych multigownach zmiksowanych z
    polskiego szajsu przekaziorowego.

  • 6. Data: 2012-02-10 01:09:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" s...@4...com

    > Nic takiego nie mówisz. Ty chcesz, aby ktoś Ci powiedział "Tak, kup,
    > to fajnie działa.", żeby podjął za Ciebie decyzję. Tylko że jemu to
    > działa,

    Komu? Wg mnie nikomu nie działa na dołączonych antenkach.

    > tobie niekoniecznie. Nie kupisz, nie sprawdzisz, nie bedziesz wiedział.

    Nie kupiłem, ale sprawdziłem. :) Nie działa i nie może działać na
    takich antenkach, chyba że usiądę w słonecznym cieniu ;) rzucanym
    przez antenę nadawczą tej TV. A i to być może tylko latem, w południe. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-02-10 01:16:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zenek" jh1gih$tpd$...@n...dialog.net.pl

    > Dzialac to dziala tylko ze chuj jest w tych multigownach
    > zmiksowanych z polskiego szajsu przekaziorowego.

    Działa na dołączonych antenkach? Nawet jeśli dziś działałoby,
    jutro mogłoby już nie działać, bo dziś są testy z pełną mocą
    nadajników a jutro już będzie moc umowna.

    W białostockich parkach ponoć jest intermet. Jest -- ale na niby.

    http://leszekc.w.tkb.pl/HSB/

    Generator piłokształtny. Dobre do wycinki drzew w lesie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-02-10 06:08:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Działa na dołączonych antenkach? Nawet jeśli dziś działałoby,
    > jutro mogłoby już nie działać, bo dziś są testy z pełną mocą
    > nadajników a jutro już będzie moc umowna.

    Testy już dawno się skończyły.

  • 9. Data: 2012-02-10 16:28:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" jh2c6k$nl$...@i...gazeta.pl

    > Testy już dawno się skończyły.

    To Twoje zdanie czy oficjalne zdanie Emitelu?
    Sam zbudowałeś antenę? Zatem antena dołączona do tunera nie
    jest doskonała. A ja nie będę włóczył się po świecie z duża
    anteną. Na razie wolę antenę satelitarną. :)

    [po co mi ta cała DVB-T, skoro nie ma tam TV Trwam?...
    niewierni ludzie... opętani przez szatana...]

    A poważniej -- chyba lepszym rozwiązaniem jest takie
    coś na USB, które daje dwukierunkowy dostęp do informacji. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-02-10 16:38:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > To Twoje zdanie czy oficjalne zdanie Emitelu?

    Wszystkich zainteresowanych. Teraz to emisja komercyjna.

    > Sam zbudowałeś antenę? Zatem antena dołączona do tunera nie
    > jest doskonała.

    Tunera USB? Łapie sygnał, ale przez kilka ścian ma problem ze stabilnym odbiorem
    sygnału. Na zewnątrz nie mam problemów.

    > A ja nie będę włóczył się po świecie z duża
    > anteną. Na razie wolę antenę satelitarną. :)

    Satelitarna na pewno jest mobilna...

    > [po co mi ta cała DVB-T, skoro nie ma tam TV Trwam?...
    > niewierni ludzie... opętani przez szatana...]

    Po co Trwam do dvb-t? Żeby promowali pedofilię?