  • Data: 2014-05-20 19:49:51
    Temat: Re: Tuner DVB-T dla starszej osoby
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty pisze tak:

    > Wczoraj przeglądałem internet i znalazłem dekoder Opticum GLOBO HD
    > N3, ciekawostką jest, że jest to dekoder certyfikowany, ponadto
    > czcionki menu są duże i ładne. Czy ktoś z Was ma taki dekoder, czy
    > sprawia on jakieś problemy, czy lista kolejności progamów zmienia
    > się samoczynnie?

    Ja mam dwa takie N3 "w tzw opiece" u starszych ludzi ale nie
    powiedziałbym że czcionki są wypasione :) Na 21 calach CRT są
    chudziutkie i słabo widoczne.

    Lista się nie zmienia. Włączone sortowanie wg "kanały SD" Jeśli coś
    mieszają na muxach to kanał ginie całkiem lub traci dźwięk.

    Trzeba wtedy odświeżyć kanały przeszukując automatycznie pasmo i
    wszystko jest super do następnego mieszania.

    Przy słabej antenie (dwa druty 4mm2 po 30cm) w pionie, 6km od
    nadajnika, okna od złej strony, dom 100 lat z cegły, jeszcze poprawnie
    odbiera.

    Jest jednak na tej "antenie" wrażliwy na zapalarkę do gazu, piec c.o.
    odkurzacze, wiertary itp. Na sekundę zamraża obraz.

    Generalnie jest nieźle. Kupiłbym go jeszcze raz.

    --
    Piter