  • Data: 2009-04-06 21:44:36
    Temat: Re: Tuner Cyfry +???
    Od: "byku" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dwie dychy za miesiąc to trochę dużo, pomyślałbym ewentualnie
    > o htpc, tylko musisz zastanowić się czy chcesz wydać
    > naraz kase. będziesz miał większe możliwości.

    Wiesz co miałem przez kilka ładnych lat kartę skystar2. Męczyło mnie to
    troszkę. Ciągle coś się wieszało itd.
    Muszę jednak chyba nad tym pomyśleć. Jaką kartę byście polecali?
    Z drugiej strony np. mój skystar2 się zdewaluował w pewnym momencie bo
    wszystko przeszło na s2.
    I co wywalić teraz kasę a za rok dostawca zmieni system?

    No nic przedstawie wam mój wstępny konfig. Wykorzystałbym w tym celu
    komputer którego używam na co dzień.
    Największym atutem będzie w tym momencie również to, że mógłbym grać na tv w
    gry w rozdzielczościach full hd - np. w taki mass effect.
    Najlepiej byłoby przeciągnąć kable do klawiatury, monitora oraz myszki do
    pokoju obok (jest to niewielka odległość) i tam sobie pracować.
    Może jest jakiś inny patent na to żeby mieć "końcówkę" do prac biurowych?

    dualcore 1.8 podkręcony na 2.8 (pasywne chłodzenie procesora)
    8800gt (pasywnie chłodzona)
    zasilacz 500w
    2GB ram
    vista home edition
    dysk 500gb

    do tego dokupuje technisat skystar hd + moduł ci
    http://www.yansat.pl/index.php/86/359/366

    do tego dokupuje odtwarzacz blue-ray

    na dzień dobry jest zonk taki że pewnie to wszystko się nie zmieści do
    obudowy htpc (chłodzenie na proc to wielki scythe ninja alu , to samo
    8800gt - też dużo miejsca bierze :( )

    w sumie jak mi ktoś by doradził jak rozwiązać tą końcówkę do pracy biurowej
    to bym w to wszedł chyba :))