  • 11. Data: 2010-07-20 09:39:49
    Temat: Re: TuBiedronka - do wszystkich po 0.25
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    a...@p...pl rzecze:

    > Jakie sa stawki do wszystkich u innych prepaidowcow, takie regularne
    > (bez szczegolnych promocji i zakladamy ze dzwonimy do wielkiej trojcy
    > era,plus, orange - bo tego jest najwiecej).

    Oprócz wymienionych Play Fresh i mBank mobile jest jeszcze Carrefour Mova:
    25 gr/min, naliczanie sekundowe. Do Play 49 gr/min.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 12. Data: 2010-07-20 16:29:41
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Oprócz wymienionych Play Fresh i mBank mobile jest jeszcze Carrefour Mova:
    > 25 gr/min, naliczanie sekundowe. Do Play 49 gr/min.

    I tak mBank mobile z 0,19 PLN do wszystkich (także do Play) jest nie do
    pobicia.

    Ale w Play można zakupić "Pakiet 30 minut za 6 zł" i te 30 min ma się po
    0,20 PLN. Mało, ale zawsze coś. No i jeszcze jest "Pakiet 15 zł za 10
    zł", co daje 0,1933 PLN/min do wszystkich, starcza na 51:43 min rozmów,
    szkoda, że tylko jednorazowo.

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2010-07-20 20:51:32
    Od: Karol <k...@n...pl>

    Dnia 20.07.2010 Grzexs <g...@g...pXl> napisał/a:

> [...]
    > 0,20 PLN. Mało, ale zawsze coś. No i jeszcze jest "Pakiet 15 zł za 10
    > zł", co daje 0,1933 PLN/min do wszystkich, starcza na 51:43 min rozmów,

    Ale nie zapominaj o tym ze jak doladujesz przez ich strone za >=20 zeta
    dostajesz 10 procent gratis, czyli 22, to te 6 zetow ktore zdejma z konta kosztuje
    Ciebie 5.454 a to przy 30 minutach daje 0,18166666
    przy tym "15 za 10" jest 0,1758
    do tego standardowe promocje sms za doladowanie, zbieraj minuty, plan doladowan,
    ktore
    tez ci zmniejsza kwote.

    --
    pozdrowienia
    karol

  • 14. Data: 2010-07-20 22:09:16
    Temat: Re: TuBiedronka .. mBank mobile promocja.
    Od: "Edwinek" <n...@t...pl>

    > Play ma 29gr brutto. A mbank mobile po przeniesieniu numeru z innej
    > sieci - 19gr.

    W mBank mobile też masz 19 gr/min jak kupisz starter w promocji.
    Ale promocja tylko do któregoś stycznia 2011.
    http://mbankmobile.pl/promocje/19groszy.html

  • 15. Data: 2010-07-20 22:19:09
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-07-2010 o 00:09:16 Edwinek <n...@t...pl> napisał(a):

    > wiadomości

    > W mBank mobile też masz 19 gr/min jak kupisz starter w promocji.
    > Ale promocja tylko do któregoś stycznia 2011.
    > http://mbankmobile.pl/promocje/19groszy.html

    Ale chyba raz już przedłużana, coś tam przedłużali.
    Ogólnie ta stawka mbanku mnie powala. Dawno już bym tam siedział, ale we
    Freshu mam ten net tani, rozmowy darmowe i smsy. Smsuje w sumie nie tak
    dużo, kilka, kilkanaście dziennie, ale kilku znajomych i rodzinę mam w
    sieci to darmowo zwycięża. Ten internet tez bym przebiedował w mbanku bo w
    ok 100MB się mieszczę miesięcznie, a tam stawki nie są takie złe.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 16. Data: 2010-07-21 07:51:42
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-07-21 00:19, Piotr M pisze:

> [...]
    > sieci to darmowo zwycięża. Ten internet tez bym przebiedował w mbanku bo
    > w ok 100MB się mieszczę miesięcznie, a tam stawki nie są takie złe.

    No i w mBanku ak masz konto to dostajesz 50 MB miesięcznie :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 17. Data: 2010-07-21 10:36:32
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Paweł Muszyński (p...@b...wytnijto.org)
    in news:i268uf$iue$1@usenet.news.interia.pl

    > No i w mBanku ak masz konto to dostajesz 50 MB miesięcznie :-)

    Zawsze? Czy tylko przy jakiejś płatnej mbankowej usłudze?

    MSz

  • 18. Data: 2010-07-21 19:11:32
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > przy tym "15 za 10" jest 0,1758
    > do tego standardowe promocje sms za doladowanie, zbieraj minuty, plan doladowan,

    Ale w Playu nie dają neta za friko. Rozsądnym kompromisem jest "manie"
    Playa i mBanku mobile.

    --
    Grzexs