  • 1. Data: 2010-07-19 08:28:56
    Temat: TuBiedronka - do wszystkich po 0.25
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ostatnio wpadla mi ulotka TuBiedronka i patrze polaczenia do
    wszystkich sieci po 0,25 zl. Z tego co wiem, to PlayFresh ma po 0,31
    (brutto). Innych nie kojarze.

    na 300 minutach (na komorki - do wielkiej trojcy komorkowej) wychodzi
    roznica 18 zl.

    Czy gdzies w TuBierdronce tkwi haczyk (regulaminowy)??

    Jakie sa stawki do wszystkich u innych prepaidowcow, takie regularne
    (bez szczegolnych promocji i zakladamy ze dzwonimy do wielkiej trojcy
    era,plus, orange - bo tego jest najwiecej).

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-07-19 08:46:49
    Temat: Re: TuBiedronka - do wszystkich po 0.25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > ostatnio wpadla mi ulotka TuBiedronka i patrze polaczenia do
    > wszystkich sieci po 0,25 zl. Z tego co wiem, to PlayFresh ma po 0,31
    > (brutto). Innych nie kojarze.

    Play ma 29gr brutto. A mbank mobile po przeniesieniu numeru z innej
    sieci - 19gr.

    > na 300 minutach (na komorki - do wielkiej trojcy komorkowej) wychodzi
    > roznica 18 zl.
    >
    > Czy gdzies w TuBierdronce tkwi haczyk (regulaminowy)??

    Chyba drożej do Playa.

    > Jakie sa stawki do wszystkich u innych prepaidowcow, takie regularne
    > (bez szczegolnych promocji i zakladamy ze dzwonimy do wielkiej trojcy
    > era,plus, orange - bo tego jest najwiecej).

    Patrz wyżej.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-19 09:47:37
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-07-2010 o 10:46:49 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Play ma 29gr brutto. A mbank mobile po przeniesieniu numeru z innej
    > sieci - 19gr.

    Coś czuje że w Playu szykuje się obniżka, może we wrześniu...
    Chociaż z drugiej strony może czują się na tyle już ugruntowani i
    bezpieczni (internet, darmowe rozmowy i smsy, itd) że to już koniec wojny
    cenowej...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-07-19 12:20:39
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2010-07-19 10:28, a...@p...pl pisze:

    > Czy gdzies w TuBierdronce tkwi haczyk (regulaminowy)??

    http://www.tubiedronka.pl/cms/att/regulamin_19_06_20
    10/Nowy_Cennik_Uslug_Telekomunikacyjnych_tuBiedronka
    _ze_zmianami_19072010.pdf

    cytując: "Za każde rozpoczęte 15 sekund połączenia krajowego
    naliczana jest opłata w wysokości 1/4 stawki minutowej."

    Czyli taktowanie jest 15 sekundowe.

    --
    Serwery są przeciążone...
    Prosimy spróbować ponownie za chwilę...

  • 5. Data: 2010-07-19 15:21:21
    Od: dizel <d...@N...pl>

    No i to jest właśnie ten haczyk:)

  • 6. Data: 2010-07-19 19:11:22
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-07-2010 o 17:21:21 dizel <d...@n...pl> napisał(a):

    10/Nowy_Cennik_Uslug_Telekomunikacyjnych_tuBiedronka
    _ze_zmianami_19072010.pdf

    > No i to jest właśnie ten haczyk:)

    Jak dla mnie jest to wprowadzanie w błąd i oszustwo. A to dlatego że każdy
    operator nalicza sekundowo. No chyba że to taka biedronkowa opcja,
    dodatkowa oprócz normalnej oferty.

  • 7. Data: 2010-07-19 20:36:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Jak dla mnie jest to wprowadzanie w błąd i oszustwo.

    Masz częściową rację. Konkretnie w pierwszych trzech słowach.

    > A to dlatego że każdy operator nalicza sekundowo.

    Od stosunkowo niedawna. Ci co dostali telefon na tegoroczną komunię
    faktycznie mogą to uważać za dogmat, ubiegłoroczni powinni jeszcze pamiętać
    choćby rozliczenie godzinowe w Erze. A dopiero przyszłoroczni będą słuchać o
    naliczaniu minutowym w roamingu jak bajki o żelaznym wilku.

    > No chyba że to taka biedronkowa opcja, dodatkowa oprócz normalnej oferty.

    Jeszcze nie tak dawno naliczanie sekundowe było płatną opcją.

    JoteR

  • 8. Data: 2010-07-19 20:56:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-07-2010 o 22:36:45 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > Masz częściową rację. Konkretnie w pierwszych trzech słowach.

    Jeżeli jest to podstawowa oferta, takie naliczanie jest pewną formą
    wprowadzania w błąd. Oczywiście w moim mniemaniu.

    > Jeszcze nie tak dawno naliczanie sekundowe było płatną opcją.

    Bez przesadyzmu. Tu nie chodzi o czas, a o pewny standard w którym się
    poruszamy. I jakiś standard (tu sekundowe) może być "świeży", może
    obowiązywać od 2-3 lat, ale już na tyle "normalny", zwyczajny, że nikt nie
    zastanawia się że może być inaczej, nawet o tym nie myśli. I nie
    zapominajmy że w Polsce ten standard wszedł dopiero po kilku latach w
    stosunku do Europy Zachodniej. Dlaczego u nas później? Bo ciągnęli z nas
    ile mogli. Po drugie, inne rozliczanie jak jednosekundowe, jest czymś
    dziwnym, wyjątkowym i nadzwyczajnym. I dlatego jak ktoś oferuje połączenia
    w jakiś niższych stawkach i okazuje się że jest hak w naliczaniu. To ja
    przepraszam. Jaja sobie ktoś robi z ludzi? Jak nie to niech pisze wyraźnie
    i czytelnie połączenie w cenie takiej i takiej o naliczaniu takim i takim.
    Dlatego uważam, że jeżeli takie warunki są ofertą podstawową to jawne
    naciąganie ludzi (sidła). Jeżeli jest to opcja przy standardowej usłudze,
    jak najbardziej popieram.

  • 9. Data: 2010-07-19 21:08:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-19 22:56, Piotr M pisze:

    I nie
    > zapominajmy że w Polsce ten standard wszedł dopiero po kilku latach w
    > stosunku do Europy Zachodniej.

    Ja bym tak z tą Europą Zachodnią nie szalał. Najbliższa nam Europa
    Zachodnia taktuje 60/60 (w prepaidach) albo 60/1 w abonamencie i jakoś
    nikt się nie dziwi :-)

  • 10. Data: 2010-07-19 21:20:31
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-07-2010 o 23:08:59 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    <m...@t...waw.pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > Ja bym tak z tą Europą Zachodnią nie szalał. Najbliższa nam Europa
    > Zachodnia taktuje 60/60 (w prepaidach) albo 60/1 w abonamencie i jakoś

    Może się rozpędziłem w tym jednym zdaniu, oparłem je na Francji, kiedy
    swego czasu pojechałem to było dla mnie szokiem że telefony mogą być po 1
    franku i że może być naliczanie jednosekundowe.