  • 31. Data: 2012-01-17 21:20:41
    Temat: Re: Trzeba jeszcze wypowiadac OC?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 11:03:15 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Zwracam uwagę, że wszelkie rozmowy świadczące o racji klienta
    > notorycznie giną z systemów rejestracji rozmów.

    Z systemów klienta też?

    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2012-01-17 22:58:37
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    AZ wrote:

    > Pierwszy rok sie przedluza automatycznie, jezeli nie oplacisz to
    > rozwiazuja umowe i nastepnej juz nie bedzie. Jedynie wtedy UFG moze
    > Cie scignac za brak OC.

    Dziękuje za treściwą odpowiedź.

    ps.
    Krzysiek niech trochę odpocznie od tych ustaw i uśmiechnie się do ludzi, i
    niech pożyczy ustawy Kubie, żeby ten z kolei poczytał ;)

  • 33. Data: 2012-01-19 00:30:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-17, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Z systemów klienta też?

    Jakbyś się nie domyślił: z systemów firmowych. Swoją drogą bardzo fajnie
    się zapieniają jak się człowiek broni. Kojarzysz opowieść o naszych
    rozmowach z UPC?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 34. Data: 2012-01-19 13:56:46
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2012-01-17 12:59, Liwiusz pisze:

    > Nie.

    > Ten przywilej dotyczy tylko tych adresatów, których przepisy szczególne
    > tak stanowią, między innymi właśnie wskazane przez Ciebie ZUS, US, sady
    > itp.
    >
    > Ale nie ubezpieczyciele, chyba że tak się z którymś umówisz.

    A tego to nie wiedziałem. Myślałem, że dotyczy to wszystkich adresatów.
    Dobrze wiedzieć, dzięki:)

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 35. Data: 2012-01-19 23:00:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 19 Jan 2012 00:30:26 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Jakbyś się nie domyślił: z systemów firmowych. Swoją drogą bardzo fajnie
    > się zapieniają jak się człowiek broni. Kojarzysz opowieść o naszych
    > rozmowach z UPC?

    Kojarzę :D

    --
    ___________ (R)

  • 36. Data: 2012-01-24 18:35:08
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    Dziś przyszedł mail:

    W odpowiedzi na przesłanego meila w dniu 16.01.2012r dotyczącego
    wypowiedzenia pojazdu marki Mazda 5
    o nr rej. SM*****, uprzejmie informujemy wypowiedzenie zostało odnotowane w
    naszej ewidencji jako skuteczne.
    Umowa TPP ***** została rozwiązana z dniem 16.01.2012r.

    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa
    dyspozycji pod nr tel: (32) 308 34 14

    Oddział PZU

    ul. Sowińskiego 46, 40-018 Katowice

    tel.(32) 308 32 80, faxs:(32) 308 34 14