  • 11. Data: 2012-01-16 23:04:32
    Temat: Re: Trzeba jeszcze wypowiadac OC?
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Sprzed dekady (w zaokrągleniu). Szczególy znajdziesz w ustawie.
    > Oczywiście plus kara za brak ubezpieczenia - ale to chyba da się
    > odkręcić - tego nie jestem pewien, bo więzienie to nie jest kompletne
    > odcięcie od świata.

    Panie Krzysiu, myslisz Pan, że mi się chce szukać "w jakiej ustawie", a
    później określonego punktu i ustępu? Jakby mi się chciało i bym miał czas to
    bym googla użył ;)
    Poza tym więzienia są różne, z takiego Guantanamo raczej bym się nie
    skontaktował z agentem PZU. Czy tam innej Hestii.
    Pytanie aktualne. Dobranoc, do jutra!

  • 12. Data: 2012-01-16 23:06:10
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Nagrałeś rozmowę, prawda?

    :-) mam imiona i nazwiska konsultantów, którzy to mówili i godziny rozmów -
    wystarczy.

    Ostatnia rozmowa była 10 min temu - pytałem czy można wypowiedzieć via mail.
    Pani odpowiedziała, że oczywiście jest to jedna z możliwości itp.
    Pytałem, czy jest rownoważna z osobistą wizytą w biurze - odpowiedziała, że
    tak. Warunek -Musi być odręczny, czytelny podpis i plik ma być jako zdjęcie
    lub pdf. Po 15 minutach od wysłania można zadzwonić i potwierdzić czy
    dostali lub wysłać z opcją zarządaj potwierdzenia przeczytania.

    Wysłałem na wszelki wypadek 3 razy:-) i na kazde dostałem zwrotne
    potwierdzenie.

    Koniec gdybania czy wystarczy czy nie.
    Zawaliłem sprawe bo zapomniałem, ale cudem udało się zaoszczedzić 8stów
    Jak się upomną to odnowimy temat:-)

    uciu

  • 13. Data: 2012-01-17 00:11:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-16, kajus44 <k...@i...pl> wrote:

    > A ja mam pytanie (do reszty), jeśli bym jakimś cudem poszedł do więzienia na
    > 10 lat, i nie zdążył przed posadzeniem zrezygnować z ubezpieczenia, to po
    > wyjściu z paki czekały by na mnie długi z dekady?

    Pierwszy rok sie przedluza automatycznie, jezeli nie oplacisz to
    rozwiazuja umowe i nastepnej juz nie bedzie. Jedynie wtedy UFG moze Cie
    scignac za brak OC.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-01-17 01:40:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-16, uciu <g...@i...pl> wrote:

    >:-) mam imiona i nazwiska konsultantów, którzy to mówili i godziny rozmów -
    > wystarczy.

    Oby. Acz (niestety) cienko to widzę :-(

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2012-01-17 01:41:30
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-16, kajus44 <k...@i...pl> wrote:

    > Panie Krzysiu, myslisz Pan, że mi się chce szukać "w jakiej ustawie", a
    > później określonego punktu i ustępu? Jakby mi się chciało i bym miał czas to
    > bym googla użył ;)

    To spadaj.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2012-01-17 10:00:58
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Oby. Acz (niestety) cienko to widzę :-(

    Trollujecie czy sie z kolegi nabijacie ?

    sz.

  • 17. Data: 2012-01-17 10:07:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nagrałeś rozmowę, prawda?
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    No i oczywiście ma upoważnienie konsultanta do podejmowania w imieniu
    PZU decyzji sprzecznych z Ustawą i decyzjami zarządu ubezpieczyciela ;)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2012-01-17 10:12:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-16 21:39, uciu pisze:
    > Wysłalem tylko mailem...mam nadzieje ze wystarczy.
    > Miałem jeszcze wysłac poleconym ale konsultant mowil ze nie ma sensu bo
    > nie decyduje data stempla a data odbioru/przeczytania przez PZU.

    Z doświadczenia moich klientów powiem Ci, że PZU jest bardzo
    pryncypialne w tym temacie.

    Oświadczenia o rozwiązaniu wysłane poleconym w terminie i dostarczone po
    terminie, nie są przez nich uznawane (inni ubezpieczyciele podchodzą do
    tego bardziej liberalnie i po odpowiednim odwołaniu zmieniają zazwyczaj
    zdanie, PZU nie).

    Co do maila, to nawet nie próbowałbym wysłać, to jak rzucanie grochem o
    ścianę.

    Z tym terminem w niedzielę też był bym sceptyczny.

    Tak czy siak czeka Cię kopanie się z koniem. Z tego nie zawsze wychodzi
    się bez szwanku.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2012-01-17 10:20:06
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Z doświadczenia moich klientów powiem Ci, że PZU jest bardzo pryncypialne
    > w tym temacie.

    To chyba miales z nimi kontakt 20 lat temu :P

    sz.

  • 20. Data: 2012-01-17 10:48:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-17 10:20, szufla pisze:

    > To chyba miales z nimi kontakt 20 lat temu :P

    Nie. Obecnie. 20 lat temu problemu z wypowiadaniem umów OC nie było.

    Po prostu widzę jak PZU odpowiada.

    Co nie oznacza, że ktoś inny może mieć inne doświadczenia. Doszukiwanie
    się w tej firmie jakiejś logiki i konsekwencji jest sporą naiwnością :)

    Jest to chyba jedyna firma, w której pracownicy mają problemy np. z
    otwieraniem załączników do maila.

    --
    Liwiusz