  • Data: 2012-11-01 19:34:55
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 01 Nov 2012 19:05:17 +0100, aL napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę ile lat jest ta technologia na rynku, zapewnienia o 100
    > lub 1000 letniej trwałości płyty nie powinno brać się za 100% pewne.

    Oczywiscie, ze nie biore za pewne. Ale przyznasz, ze jesli producent pisze o
    1000 lat to jest spora szansa, ze moga byc wytrzymalsze niz te
    "przewidziane" na 100 lat. Choc oczywiscie moze to wszystko, w obu
    wypadkach, byc belkot i sciema, nie raz juz to przerabialismy, dlatego
    spytalem co o tym myslicie. Moze ktos napisze: "to jest niemozliwe
    technicznie, bo przy tym rozmiarze nosnika to ....[cos z chemii] ...i ...
    [cos z fizyki] .... ".

    > Blisko 300 z czego ponad 60 jakieś 5-6 lat temu. Mam też paręset
    > zwykłych płyt od Riteka, czy Verbatima, które nagrywałem w 2001-2010 roku i wciąż
    się
    > odtwarzają bez problemu.

    DVD w 2001 juz nagrywales? Ja CD-R z tamtego okresu mam, ale im latwiej
    przetrwac, mniejsze upakowanie danych.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K