  • Data: 2017-01-29 12:47:54
    Temat: Re: Trolowanie w cenie 25zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jan 2017 02:12:45 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > To był jeden ze sposobów robienia oszustw polegających na przełamaniu
    > rachunków bankowych. Jak Ci się uda już włamać na czyjeś konto - bo
    > przykładowo ma wszędzie jednakowe hasło, to znajdziesz tam w systemie
    > numer telefonu. Podmieniasz kartę - a da się, bo dwa lata temu celowo
    > przetestowaliśmy i dostałem kartę nano do numeru kolegi. Potem na nową
    > kartę przychodzą SMS-y z banku z kodami.

    Znaczy sie zrobiliscie kopie karty SIM ? I to przez generacje, bez
    widzenia oryginalu ?

    Ale IMO to siec powinna obslugiwac telefon z ta karta do czasu
    zalogowania drugiego aparatu.

    Na autoryzacje przelewu czasu starczy, bo to co najmniej kilkanascie
    minut powinno byc, moze i godziny.

    > Operatorzy mieli wdrożyć procedury zaradcze, a przede wszystkim SMS na
    > tarą kartę o wymianie na nową przed przełączeniem oraz oczywiście
    > identyfikacja wymieniającego.

    Chyba, ze masz na mysli wymiane u operatora ... z dobrze podrobionym
    dowodem zaden problem ...

    J.