  • Data: 2011-04-11 14:28:42
    Temat: Re: Troll na grupie - Michoo się zowie
    Od: " MH" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shaman <s...@o...com> napisał(a):

    > Dnia 11-04-2011 o 14:42:30 MH <l...@g...pl> napisa=B3(a):=

    > =

    > nie =

    > =3DB6 czego =

    > do =

    > nie ma =

    > ia =

    > anie na =

    > c SPADAJ

    A-ALPHA-JULIET

    > Masz jaki=B6 problem ze sob=B1? Atakujesz ka=BFdego, kto Ci nie kadzi, b=
    > ez =
    >
    > zastanowienia, czy przypadkiem nie ma racji. A Mario mia=B3 racj=EA.. sp=
    > =F3jrz =
    >
    > na swojego posta jutro lub pojutrze, w ka=BFdym raziem gdy Ci spadnie =
    >
    > adrenlina i testosteron. Mo=BFe wtedy zrozumiesz dlaczego Michoo i Mario=
    > =
    >
    > napisali co napisali.

    Nie sądzę. Przeczytaj moje pytanie w wątku (FPGA - symulacja "analogowa").
    Jeżeli ktoś uważa , że problem jest nieprecyzyjnie sformuowany ,
    nieprecyzyjnie zadane pytanie , w ogóle czytający nie ma pojęcia o co autorowi
    chodzi , to są 2 wyjścia:
    1) Nie biorę udziału w dyskusji
    2) Jeżeli chcę merytorycznie podyskutować/udzielić porady , zadaję pytanie
    dodatkowe.

    LOGICZNE ???

    MH