eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTrójkołowiec lekkiRe: Trójkołowiec lekki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trójkołowiec lekki
    Date: Fri, 18 Oct 2019 21:10:31 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 38
    Message-ID: <qod2na$8dv$1@news.icm.edu.pl>
    References: <qo2j59$sj1$1@news.icm.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <qoan50$lda$1@news.icm.edu.pl>
    <3...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: base64
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1571425834 8639 78.10.177.126 (18 Oct 2019 19:10:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Oct 2019 19:10:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663901
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-10-18 01:07, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zdajesz sobie sprawę z tego że ocenianie czy coś jest normalne jest względne.
    Chwilowo samochody jakie jezdza po drogach są normalne. Ale swiat sie caly czas
    zmienia. Jeszcze niedawno samochody byly nienormalne bo normalne były konie.
    Transport ludzi w dużych miastach w dzisiejszym wykonaniu jest chory. Duże samochody
    wozace najczęściej jedna osobe. Ciągle problemy z parkowaniem. Bardzo niska średnia
    prędkość na poziomie 10-25km/h. Poza miastami samochody ze spalinowymi silnikami maja
    sens ale w miastach kończy się możliwość wykorzystywania współczesnych normalnych
    samochodów. Zabawie się w wizjonera. W niedalekiej przyszłości model transportu w
    dużych miastach to nowocześniejszy zbiorkom, prawdopodobnie bezpłatny. Uzupełniony
    małymi niekoniecznie elektrycznymi samochodami. Niewielka część tych małych
    samochodów będzie dostępna w wypożyczalniach a lwia będą stanowiły samochody
    prywatne. Uzupełnieniem będą urządzenia transportu indywidualnego. Trójkołowe
    jezdzidelko z linku spełnia wymagania transportowe przecietnego mieszkańca dużego
    miasta.
    >

    Nie widzę specjalnie dużej różnicy w używaniu w mieście trójkołowca
    zamiast większego samochodu poza potencjalnym problemem z ładowaniem.
    Nadal trzeba jedzić tymi samymi drogami i na tych samych parkingach
    zostawiać. Kolosalna różnica jest w transporcie międzymiejskim, gdzie
    trójkołowiec jest bezużyteczny. Czyli typowo miejski pojazd, którego
    zakup stanowiłby dodatkowy koszt życia. Jeśli mój 10x tańszy skuterek
    nie spłacił się jeszcze to jak ma się spłacić trójkołowiec. Co innego
    sharing. Codziennie w połowie drogi do pracy na zadupiu mijam stanowisko
    rowerów miejskich przy którym oprócz rowerów stoi sobie kilka samochodów
    na minuty i Smart. Samochody na minuty stoją bo stoją. Ale Smart ... to
    raczej osobiste auto. Sądzę, że jego użytkownik przesiadł się na inny
    rodzaj transportu. Taki mały samochód...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: