-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
po-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <l6l09j$782$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l6l09j$782$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
Date: Thu, 21 Nov 2013 22:49:52 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 23
Message-ID: <528e8003$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.104.123
X-Trace: 1385070595 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2160 83.10.104.123:50526
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511824
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości
>Dziś przed południem, obwodnica Warszawy na odcinku między Górczewską
>a węzłem Warszawa Zachód w stronę Poznania. Na lewym pasie stoi auto
>na szerokość 2/3 pasa (lewymi kołami na trawie). Auto chyba zepsute.
>Kierowca tego auta ustawił trójkąt ostrzegawczy w odległości ok. 1,5
>metra od samochodu. Dozwolona prędkość na tym odcinku to 120 km/godz.
>Mój apel polega na tym, żeby:
>a. zostawiać auto na pasie awaryjnym a nie na lewym pasie drogi
>ekspresowej,
>b. trójkąt ostrzegawczy ustawiać w odpowiedniej odległości.
Slusznie apelujesz, ale
-zapewne sie nie dalo z prawej, skoro zostawil z lewej,
- skoro nie widzisz stojacego auta (mial awaryjne ?), to pewnie
trojkata tez nie zauwazysz.
pierwszy szybki kierowca rozbije trojkat, drugi przywali w auto
:-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.13 23:24 Poldek
- 21.11.13 23:38 Poldek
- 21.11.13 14:12 charwel(Oo)==:::
- 21.11.13 18:29 LEPEK
- 21.11.13 20:02 LEPEK
- 21.11.13 22:37 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=