    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trochę trzęsie przy ruszaniu.
    Date: Sun, 21 Mar 2010 16:18:52 +0100
    Sender: m...@s...agh.edu.pl

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > A wykluczysz taką opcję, że jest, albo że tylko Ci się wydaje że masz nowe?

    No właśnie nie, chciałem się tylko upewnić czy o to Ci chodziło (równie
    dobrze można było to zinterpretować jako wymianę sprzęgła na gwarancji
    Fiata, gdy ten jeszcze ją posiadał). Z resztą nieważne. Dzięki za
    podpowiedź, jak wrócę do Przemyśla to podjadę do mechanika żeby rzucił
    na to okiem (sprzęgło wymieniałem w Przemyślu).

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz