  • 1. Data: 2011-07-04 05:29:45
    Temat: [Trochę OT] Czy tablety na Androidzie obsługują modemy GSM (typu HUAWEI E173)
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    Niektóre tablety na adroidzie (takie tanie, z 2.2) mają złącza USB. Czy
    można do nich połączyć Modem GSM i w ten sposób korzystać z internetu?
    A tak przy okazji - co w ogóle można połączyć do tych złącz USB w
    tabletach androidowych?

  • 2. Data: 2011-07-04 07:22:52
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Mon, 04 Jul 2011 07:29:45 +0200, bim-bom napisał(a):

    > A tak przy okazji - co w ogóle można połączyć do tych złącz USB w
    > tabletach androidowych?

    Pędraka podłączyłem i działało przenoszenie plików z windy.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz w Rosjii pozostawił żonę ale pisuje do niej listy.
    Na wszelki wypadek pisze lewą ręką i po francusku.
    Na wszelki wypadek ich nie wysyła.

  • 3. Data: 2011-07-04 07:42:43
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-07-04 09:22, ..::Wiskoler::.. pisze:

    > Pędraka podłączyłem i działało przenoszenie plików z windy.

    Acha, no to pewnie tak - podstawowe zastosowanie. A czy można zrobić coś
    jeszcze? Jakaś zew. klawiatura czy co?

  • 4. Data: 2011-07-04 09:37:37
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    bim-bom wrote:
    > Acha, no to pewnie tak - podstawowe zastosowanie. A czy można zrobić
    > coś jeszcze? Jakaś zew. klawiatura czy co?

    W przypadku modemów potrzebne są specjalne sterowniki do każdego
    praktycznie urządzenia inne. Wątpię, żeby system miał takowe wbudowane.
    Natomiast klaiwatury korzystają wszystkie z jednego w zasadzie protokołu
    i identyfikują się jako urządzenie typu HID i jeżeli dodali taki
    sterownik, to będzie działało. Ale nie sprawdzisz = nie wiesz, bo specs
    takich nonameów zwykle milczy.

    Jakub

  • 5. Data: 2011-07-04 10:47:46
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-07-04 07:29, bim-bom pisze:
    > Czy można do nich połączyć Modem GSM i w ten sposób korzystać z internetu?

    Do niektórych na pewno tak. Zwykle taka funkcjonalność oznaczona jest
    jako "3G" i najczęściej własnego modemu nie mają a pozwalają podłączyć
    zewnętrzny.
    Jak ten (pierwszy z brzegu):
    http://allegro.pl/tablet-android-3g-z-polski-gratisy
    -od-sideon-i1681116477.html

    P.

  • 6. Data: 2011-07-04 11:09:12
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-07-04 12:47, Pan Piskorz pisze:

    > Do niektórych na pewno tak. Zwykle taka funkcjonalność oznaczona jest
    > jako "3G" i najczęściej własnego modemu nie mają a pozwalają podłączyć
> [...]

    OK, dzięki!

  • 7. Data: 2011-07-04 12:18:29
    Od: "prg" <b...@b...pl>

> [...]
    > do nich połączyć Modem GSM i w ten sposób korzystać z internetu?
    > A tak przy okazji - co w ogóle można połączyć do tych złącz USB w tabletach

    Mam goclever t70, klawiatura, mysz, pendrive, dysk twardy usb chodza bez
    problemu (pomijając fakt, że strasznie długo indeksuje zawartość dysków).
    Podłączałem testowo modem huawei taki biały, niestety nie pamiętam modelu i po
    konfiguracji działało.

    Pozdrawiam
    p.r.g

  • 8. Data: 2011-07-05 07:15:23
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-07-04 14:18, prg pisze:

> [...]
    > problemu (pomijając fakt, że strasznie długo indeksuje zawartość dysków).
    > Podłączałem testowo modem huawei taki biały, niestety nie pamiętam

    Dzięki!