  • Data: 2015-11-07 13:00:55
    Temat: Re: Trochę NTG a jednak...może nie do końca.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:n1jcu4$gmr$1@node1.news.atman.pl...

    > Być może. Może nawet za te 3$ kupi sobie bentleya.
    > Tyle, że ten domek będzie z gliny, a benteley z kupy lwa.

    Czy w Beneluxie każdy ma Bentleya?
    Być może domek z gliny wystarcza w klimacie okolic kopalni. W Polsce za
    minimalną krajową nie wybudujesz domku adekwatnego do naszego klimatu.

    > Może twoim zdaniem w ogóle - to nie są kraje III świata, ale beneluxu ?

    To są kraje III świata. Sprawa rozbija się o to czy my jesteśmy bliżej I czy
    III świata.

    > Wiesz - jakoś nie. Jak patrzę na kierowców (a mam z nimi styczność od
    > parudziesięciu lat - bo mam blisko kontakt ze sporą firmą transportową),
    > to nie widzę wychudzenia, głodu i nędzy.

    Stać ich na odłożenie na nowego Bentleya czy tylko na używkę do dziadku
    Niemcu co to tylko do kościoła?

    > A ich żony nie zapieprzają z dziećmi przy kopaniu rowów.

    Ale może te żony zapieprzają na dwa etaty, a dziecko siedzi od 7 do 18 w
    przedszkolu albo świetlicy? A jak jest chore to i tak idzie do przedszkola,
    bo rodzice boją się wziąć zwolnienie z obawy przed utratą pracy. I
    zastanawiają się czy w tym miesiącu kupujemy ubrania czy płacimy za
    ogrzewanie.
    Uprzedzając Twoje pytanie - tak, znam takie osoby.

    > Więc - jakby ci tu delikatnie powiedzieć... błądzisz.

    Delikatnie odpowiadając: wyjdź ze swojego złotego pałacu i rozejrzyj się
    wokół.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba