  • Data: 2015-11-05 18:05:31
    Temat: Re: Trochę NTG a jednak...może nie do końca.
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, ale urodziłeś się wczoraj, że nie wiedziałeś o tym?
    > W Polsce są/były do niedawna podobne biedaszyby.

    Biedy w Polsce, w centrum Europy, równa się nędzy w Kongo ? Really ?

    > Zastanów się jeszcze ile żyć niewinnych osób kosztuje tania ropa dla USA
    > - rozwalenie względnego porządku publicznego w Iraku, Afganistanie,
    > Syrii, Egipcie, Libii.

    Oczywiście, nie jestem naiwny jak małe dziecko. Ogólnie bagno
    współczesnego świata jest mniej więcej znane.
    Ale akurat o tym tantalu nie przypuszczałem, że tak wygląda jego
    wydobycie. Raczej spodziewałbym się jakiegoś "normalnego" górnictwa, czy
    coś...

    Natomiast muszę przyznać - że bardziej niż te smutne fakty pokazane
    filmie, chyba zaskakuje mnie szerokie - jak widzę po komentarzach -
    zrozumienie dla tej sytuacji. Tudzież "racjonalne uzasadnienie" - no
    skoro tą rudę ryją kobiety z dziećmi - to widać taki jest tam rynek
    pracy... A u nas panie, jak to było źle za PRL !

    Taaa....