  • Data: 2009-07-27 06:21:11
    Temat: Re: Triumph Trident 900
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ELou!
    "reles" <k...@n...pl> wrote in message news:h4fs7g$5ra$1@news.onet.pl...

    > Wyceniane są wyżej, ale jak już się sprzedają to w okolicach 7k PLN (jebay
    > de i uk).

    Jak wspominalem w innym watku pare dni temu: na produktach z Hinckley trzeba
    chciec jezdzic. Jesli wybierasz po prostu sposrod kilku roznych sprzetow to
    dosc slaba alternatywa dla masowo produkownej Japonii. Poza tym kumple beda
    sie z Ciebie smiac.
    Sprzet solidny, ekonomiczny jak wszystkie 3-ki, moment ma tam gdzie powinna
    miec szosowka, czyli nisko jest go juz calkiem sporo.
    Sztuki o ktorej piszesz obejrzec juz sie nie daje, zreszta, ocena stanu z
    kilku fotek to wrozenie z fusow.

    weFAQ&v=qvj