  • 31. Data: 2011-06-02 09:12:51
    Temat: Re: Triumph Tiger 995i
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 11:03, Piotr pisze:

    > Mowilem o DR600 bo jest plan kupic wstepnie takiego, pojezdzic troche i
    > poduczyc sie w terenie, potem mial byc ten Tiger...

    Potem to juz tigera nie bedziesz chcial :-)

    > Generalnie przewiduje 70% czasu po miescie / drogach, z pozostalych 30%
    > - 70% lekki teren (szutry, lesne, polne itd.), ale 30% - chcialbym miec
    > pewnosc, ze moge sie nim wybrac w ciezszy teren, do krajow
    > 'rozwijajacych sie', gdzieby to to - wytrzymalo i probe terenu i
    > kiepskie paliwo i serwis slaby...

    Do nauki w terenie szukaj czekos lekkiego, ani dr650 ani tym bardziej
    tiger nie jest dobre do nauki off. Szukaj czegos co wazy 100-130kg
    Afryka to taka krowa do jazdy z szafa gdanska i lokowka i prysznicem w
    kufrze, przy 2 osobach ma sens. Przy jednej szukalbym czegos lzejszego
    (jak chocby ten deer chociaz singli niecierpie, ale ich zaleta jest
    niska waga).

    IMHO

    pozdr
    newrom

  • 32. Data: 2011-06-02 09:18:40
    Od: Piotr <z...@g...com>

> [...]
    > kufrze, przy 2 osobach ma sens. Przy jednej szukalbym czegos lzejszego
    > (jak chocby ten deer chociaz singli niecierpie, ale ich zaleta jest

    Dr600 ma chyba 127 kg...ja nie mowie, ze chce skakac po torze, nawet nie
    mowie, ze chcialbym jakos specjalnie szalec po gorach na tym - ale jakos
    tak sie zaznajomic z terenem to owszem ;)

  • 33. Data: 2011-06-02 09:39:25
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 11:18, Piotr pisze:

    > ale jakos tak sie zaznajomic z terenem to owszem ;)

    W czasie zaznajamiania jezdzi sie bardziej silowo niz technicznie, wiec
    latwiej jest na malym lekkim.

    pozdr
    newrom

  • 34. Data: 2011-06-02 11:15:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 11:08:27 +0200, Piotr <z...@g...com> said:

    > Tak, wlasnie tego Tigera - tak na powaznie, to na moje
    > (niedoswiadczone, skromne!) oko - on wyglada na duzo mniej niz 63 kkm...

    Jeśli jest z Jukeja, to nawet przy oryginalnym przebiegu może wyglądać
    źle. Angole generalnie jakoś szczególnie nie dbają o motóry, jeżdżą
    przez większą część roku, często w deszczu, w dodatku zdaje się tam
    dość dużo solą ancfalty. A biorąc pod uwagę, że na handel do Polski
    raczej nie bierze się zadbanych sztuk (z natury wystawianych drogo), to
    ja osobiście wszelkie angliki zlewam i nawet się nie fatyguję na
    oględziny.

    de Fresz

  • 35. Data: 2011-06-02 12:56:23
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 02 - 06 - 2011 (czwartek) o godzinie 11:10, Piotr napisał(a):

    > A moglby kolega dac prawidlowy link, ewentualnie jakos naprowadzic mnie
    > na to czego i gdzie szukam? Dzieki ;)

    http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/OwningAVehicle/
    Mot/DG_10020539

    --
    Yorick
    LS 650

  • 36. Data: 2011-06-02 14:22:52
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 2 Cze, 00:41, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Afryke
    > sobie kup.

    Wiedzialem, ze kiedys to powiesz!

    Gawron
    AT

  • 37. Data: 2011-06-02 14:30:30
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 02-06-2011 10:41, de Fresz pisze:

    > Ale dlaczego? Czy Buma GS Adv, ważąca circa 270 kg i z wystającym na
    > boki garami, aż proszącymi się o rozjebkę przy glebie na większe
    > kamienie jest aby na pewno dużo sprawniejsza w terenie?

    Sam sobie odpowiedziales, GS to nie jest motocykl w teren ale
    marketoidzi wmowili to swiatu, ze to najlepszy motocykl wyprawowy..
    zapomnieli tylko dodac..
    _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))

    --
    pozdr
    Rogal

  • 38. Data: 2011-06-02 14:34:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 16:30:30 +0200, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> said:

> [...]
    > zapomnieli tylko dodac..
    > _pod warnkiem, ze za Toba jedzie woz serwisowy na 18 kolach_ ;))

    Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nie
    kojarzę relacji z wyprawy na tych sprzętach, w czasie której coś by
    się nie zjebało ;-)

    de Fresz

  • 39. Data: 2011-06-02 14:53:56
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 16:34, de Fresz pisze:

    > Podobnie można powiedzieć o KTMach Adventure (i małym i dużym) - nie
    > kojarzę relacji z wyprawy na tych sprzętach, w czasie której coś by
    > się nie zjebało ;-)

    Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle.

  • 40. Data: 2011-06-02 14:57:03
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-02 16:53:56 +0200, Piotr <z...@g...com> said:

    > Czyli powinienem zostac przy XT600/DR600 jednocylindrowka, kop i tyle.

    Nie, powinienś zacząć od określenia do czego Ci realnie jest potrzebny
    motocykl. A jak już się za parę lat znudzisz zgniłymi kompromisami, to
    dojdziesz do jedynego słusznego wniosku, że motocykli trzeba mieć
    minimum 2.

    de Fresz