-
91. Data: 2011-06-03 15:02:01
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-06-03 08:18, Grzegorz Rogala pisze:
> 1050.. na 120/70-17 i 180/55-17 i
> zawiasie o skoku 10mm wiekszym niz Buza to moze byc wyzwanie ;))
Ooo. Calkiem jak Buell Ulysses :)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
92. Data: 2011-06-03 18:07:30
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Don Pedro <n...@o...pl>
W dniu 2011-06-03 17:02, Kuczu pisze:
> W dniu 2011-06-03 08:18, Grzegorz Rogala pisze:
>
>> 1050.. na 120/70-17 i 180/55-17 i
>> zawiasie o skoku 10mm wiekszym niz Buza to moze byc wyzwanie ;))
>
> Ooo. Calkiem jak Buell Ulysses :)
Hyhy, wiedziałem, że się z Ulyssesem wychylisz w tym wątku :)
Pozdr
DP
-
93. Data: 2011-06-03 18:11:04
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-06-03 20:07, Don Pedro pisze:
> W dniu 2011-06-03 17:02, Kuczu pisze:
>> W dniu 2011-06-03 08:18, Grzegorz Rogala pisze:
>>
>>> 1050.. na 120/70-17 i 180/55-17 i
>>> zawiasie o skoku 10mm wiekszym niz Buza to moze byc wyzwanie ;))
>>
>> Ooo. Calkiem jak Buell Ulysses :)
>
> Hyhy, wiedziałem, że się z Ulyssesem wychylisz w tym wątku :)
>
Ojtamojtam. To dopiero jutro.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
94. Data: 2011-06-04 08:37:18
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>
W dniu 03-06-2011 13:10, de Fresz pisze:
> Mam niejakie wrażenie, że współczesne ćwiartki nie mają tego momentu
> specjalnie mniej niż DRZta. Zresztą jeżdżę czasem z gościami na takich -
> dają radę wszędzie, jak się trafi dobry zawodnik, to ja za nim nie daję
> rady na 450. Osobiście wolę jeździć bardziej dołem i środkiem i nie do
> końca mi odpowiada konieczność częstszego wahlowania biegami oraz
> kręcenia do odcięcia, ale wyniki pomiarów czasu na różnych zawodach
> dowodzą jasno, że jak się umie jeździć, to ćwiartką da się skopać tyłki
> całej kupie gości na 450 czy 530.
To co zgadzamy sie ze soba czy nie? ;) bo tak jak napisalem , wole
nizsze obroty, Ty tez tak napisales :) Zgadzam sie ze pod dobrym
zawodnikiem cwiartka zamiecie 380-530 pod dywan. Chyba , ze jakis dluugi
podjazd sie trafi ;)
> IMHO to wszystko zależ - co się umie, ile się waży, jakie się ma styl jazdy
I cala dyskusja w pizdu :)
>> A i jeszcze te cwiartki z tytanowymi zaworami nie trawia jezdzenia na
>> wolnych obrotach..
>
> Też słyszałem takie legendy, ale nikt mi w realu tego nie potwierdził w
> praktyce.
Hm, raz jeden przyklad znam, zawory siadly w YZ.
>
>>> Hę? WR250, TE250, 250EXC-F, CRF250X to krossy? No weź...
>> Dla mnie to sa crossy z lampkami, prawdziwych motocykli enduro nie ma
>> juz ;)
>
> A to trzeba było pisać, że masz własną klasyfikację ;-)
Ale naprawde to juz nie sa motocykle enduro. W mojej definicji enduro to
motocykl o nie wysilonym silniku, malo skomplikowanej budowie, z tlokiem
wyzszym niz 3x sworzen tlokowy a nie nalesniczki takie jak sa teraz,
wygodny, niezawodny. Ze jak se wsiade rano i zsiade wieczorem po calym
dniu jazdy to nie bedzie wymagal remontu polowy silnika ;)
>Skoro była mowa o ciężkim terenie, to
> popatrz na Erzberg, Hells Gate itp. imprezy, tam ćwiartek jak psów.
az se poszukam klasyfikacji, wydawalo mi sie, ze w Erzbergu to wiekszosc
pozycji punktowanych to +/- 400cm3..
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl
-
95. Data: 2011-06-04 19:47:56
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Kuczu <q...@g...com>
No to juz oficjalnie:
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
96. Data: 2011-06-06 05:40:09
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Kuczu <q...@g...com> napisała rzekomo news:ise25i$t73$1@news.onet.pl
> No to juz oficjalnie:
Gratulacje!
No, amerykańskie moto na pasku jednak.
Zazdraszaczam, że aż zębami zgrzytam.
--
Jasio
złom złom
-
97. Data: 2011-06-06 06:18:18
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Norbi <n...@o...pl>
W dniu 2011-06-04 21:47, Kuczu pisze:
> Buell XB12X
Znaczy sie zafascynowala Cie ta wielka tarcza z przodu ? :D
Norbi
BLACK XX'03
-
98. Data: 2011-06-06 09:42:52
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-06-04 10:37:18 +0200, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> said:
>> Mam niejakie wrażenie, że współczesne ćwiartki nie mają tego momentu
>> specjalnie mniej niż DRZta. Zresztą jeżdżę czasem z gościami na takich -
>> dają radę wszędzie, jak się trafi dobry zawodnik, to ja za nim nie daję
>> rady na 450. Osobiście wolę jeździć bardziej dołem i środkiem i nie do
>> końca mi odpowiada konieczność częstszego wahlowania biegami oraz
>> kręcenia do odcięcia, ale wyniki pomiarów czasu na różnych zawodach
>> dowodzą jasno, że jak się umie jeździć, to ćwiartką da się skopać tyłki
>> całej kupie gości na 450 czy 530.
> To co zgadzamy sie ze soba czy nie? ;) bo tak jak napisalem , wole
> nizsze obroty, Ty tez tak napisales :) Zgadzam sie ze pod dobrym
> zawodnikiem cwiartka zamiecie 380-530 pod dywan. Chyba , ze jakis
> dluugi podjazd sie trafi ;)
Zgadzamy się co do osobniczych preferencji, ale nie zgadzam się z Twoją
tezą, że ćwiartka się nie nada. Co do podjazdów, pooglądaj sobie
filmiki z Kielcbergu, niektóre tam były że ojajebie i ćwiary szły jak
po maśle.
>>>> Hę? WR250, TE250, 250EXC-F, CRF250X to krossy? No weź...
>>> Dla mnie to sa crossy z lampkami, prawdziwych motocykli enduro nie ma
>>> juz ;)
>>
>> A to trzeba było pisać, że masz własną klasyfikację ;-)
> Ale naprawde to juz nie sa motocykle enduro.
Są są, tylko ten sport jakby trochę się zmienił. To są wyczynówki i
producentów najwyraźniej wali serdecznie, że amatorzy nierzadko nie
potrzebują aż takiej ekstremy (grunt, żeby regularnie kasę w serwisach
zostawiali). Ale za to da się nowymi sprzętami zapierdzielać znacznie
szybciej i latać znacznie wyżej, niż było to możliwe te naście lat
temu, gdy na rynku były motóry zgodne z Twoją definicją.
> W mojej definicji enduro to motocykl o nie wysilonym silniku, malo
> skomplikowanej budowie, z tlokiem wyzszym niz 3x sworzen tlokowy a nie
> nalesniczki takie jak sa teraz, wygodny, niezawodny.
Poza niezawodnością, to obecnie najbliżej będą jakieś chińczyki ;-)
> Ze jak se wsiade rano i zsiade wieczorem po calym dniu jazdy to nie
> bedzie wymagal remontu polowy silnika ;)
Bez przesady, moja Husqa po ponad 300 km offem w 2 i pół dnia siakoś
się nie rozpadła. Gorzej było z moją dupą ;-)
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
99. Data: 2011-06-06 17:20:48
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-06-06 07:40, Jasio pisze:
> Kuczu<q...@g...com> napisała rzekomo news:ise25i$t73$1@news.onet.pl
>> No to juz oficjalnie:
>
> Gratulacje!
> No, amerykańskie moto na pasku jednak.
Nie ma innej alternatywy ;)
> Zazdraszaczam, że aż zębami zgrzytam.
Twoj dentysta sie ucieszy, zarobi sobie na motocykl.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
100. Data: 2011-06-07 05:27:50
Temat: Re: Triumph Tiger 995i
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Kuczu <q...@g...com> napisała rzekomo news:isj29t$sh4$1@news.onet.pl
> W dniu 2011-06-06 07:40, Jasio pisze:
>> Kuczu<q...@g...com> napisała rzekomo news:ise25i$t73$1@news.onet.pl
>>> No to juz oficjalnie:
>> Gratulacje!
>> No, amerykańskie moto na pasku jednak.
> Nie ma innej alternatywy ;)
>> Zazdraszaczam, że aż zębami zgrzytam.
> Twoj dentysta sie ucieszy, zarobi sobie na motocykl.
Jedź do Anglii, Twój dentysta już tam jest. ;)
--
Jasio
złom złom