  • 1. Data: 2010-01-14 16:31:51
    Temat: Trial Altium Designer 9 - czy ktoś poprawnie zainstalował?
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    Witam

    Czy komuś udało się poprawnie pobrać a potem zainstalować Altium Designera
    Summer 9 build ....? Ja najpierw przez torrenty pobrałem wersje
    build9.0.0.17654. Główny zip rozpakowuję się do wersji instalacyjnej, ale
    instalator zgłasza błąd CRC pliku \setup\m79.cab. Podobnie gdy pobrałem ze
    strony altim wersję build9.2.0.18802. Praktycznie to samo głównego zipa
    rozpakowuje do postaci instalacyjnej, ale setup zgłasza błąd pliku CAB. Tym
    razem \setup\m17.cab. Oczywiście z uwagi na inne wersję nie można podmienić
    uszkodzonych plików .CAB. To co, te pliki nie nadają się do instalacji,
    jest jakiś 'myk' czy mam zepsutą kartę sieciową (tą od internetu)?

    Pozdrawiam MArek

  • 2. Data: 2010-01-14 18:45:30
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    ...tu CBA, rozmowa kontrolowana, rozmowa kontrolowana... :)

  • 3. Data: 2010-01-14 23:46:21
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-14 17:31, ToTylkoJa pisze:

    > Czy komuś udało się poprawnie pobrać a potem zainstalować Altium Designera
    > Summer 9 build ....? Ja najpierw przez torrenty pobrałem wersje

    A próbowałeś normalnie ze strony internetowej Altiuma?
    Nie wiem jak obecnie, ale w czasach Protela DXP udostępniali oficjalnie
    do ściągnięcia wersję trial.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2010-01-15 08:42:36
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    no przecież napisał:

    "Podobnie gdy pobrałem ze strony altim wersję build9.2.0.18802.
    Praktycznie to samo głównego zipa
    rozpakowuje do postaci instalacyjnej, ale setup zgłasza błąd pliku
    CAB."

    Czyli problem nadal występuje.
    U mnie się trial kiedyś dał zainstalować, ale to było przed
    "dziewiątką" więc nie pomogę...
    Marek

  • 5. Data: 2010-01-16 23:50:35
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 14/01/2010 16:31, ToTylkoJa wrote:
> [...]
    > uszkodzonych plików .CAB. To co, te pliki nie nadają się do instalacji,
    > jest jakiś 'myk' czy mam zepsutą kartę sieciową (tą od internetu)?

    Trial to nie wiem, ale legalny instaluje sie bez problemu (zarowno z DVD
    jak i sciagniety ze strony Altium).

    --
    Jerry1111