  • Data: 2010-11-12 12:15:02
    Temat: Re: Triaki czy przekazniki
    Od: Jacek Jackowiak <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.11.2010 16:55, wnekus pisze:
    > U?ytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:ibgkmm$sdl$1@mx1.internetia.pl...
    >

    > Niestety takiego dodatku raczej nie bedzie tym bardziej ze nigdy o czyms
    > takim nie pisalem . Sterowanie glosowe jest bardzo zawodne i znaczaco
    > przewyzsza moje mozliwosci ;)
    >
    > Dostep do calosci systemu realizowany jest poprzez graficzne panele
    > dotykowe, dowolnego pilota IR (po odpowiedniej konfiguracji), pilota RF,
    > siec www lub GSM (sms). Sterowanie glosowe do calosci tez mozna bardzo latwo
> [...]
    Wiem, że u mnie na uczelni wykorzystują aktualnie do tego celu PICi.
    Jest jakaś gotowa biblioteka Microchipa do dsPIC30F, problem w tym, że
    jest on przystosowany do języka angielskiego, jest niby program do
    trenowania nowych słów ale nie wiem jak by się to sprawdziło z polskim
    http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=
    SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en023596