  • 1. Data: 2010-04-06 09:48:51
    Temat: Treningi na Torze Poznan
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Troche się zmienilo

    http://www.aw.poznan.pl/motocykle/treningi10.html

    dla nieklikających:

    MOTO POPOŁUDNIA
    - zajęcia TYLKO dla amatorów bez licencji
    - podział na 3 grupy - każda po 20 minut jazdy w danej godzinie
    - czas trwania - 15:00 - 18:00 (efektywnie 1h jazdy dla każdej grupy)
    - terminy:

    07 kwietnia
    12 kwietnia
    26 kwietnia.

    - Koszt:

    50 zł - członkowie i kandydaci AW z opłaconymi składkami na 2010 r.
    100zł - wszyscy pozostali

    - obowiązuje regulamin zajęć z 2009 r. -> REGULAMIN

    UWAGA od MAJA ZMIENIĄ SIĘ ZASADY JAZD O CZYM JUŻ WKRÓTCE SZCZEGÓŁOWO
    POINFORMUJEMY

    JEDNĄ Z NOWOŚCI BĘDZIE CERTYFIKAT dla AMATORÓW

    CERTYFIKAT AW

    Każdy motocyklista-amator pragnący jeździć na Torze ,,Poznań" będzie
    zobowiązany do zdania egzaminu z podstawowych zasad poruszania się po
    torze etc.
    Egzaminy na certyfikat będą przeprowadzane w trakcie każdych zajęć - od
    kwietnia do końca sezonu.
    TYLKO do końca kwietnia dopuszcza się jazdy amatorów bez certyfikatu.

    DNI MOTOCYKLOWE - 19-20.04.2010

    - zajęcia dla ZAWODNIKÓW i amatorów
    - czas trwania: 9:00 - 17:00
    - efektywny czas jazdy każdej z grup ok. 160 min
    - termin: 19 i 20 kwietnia

    - wymagane dokumenty:
    ZAWODNIK - aktualna książeczka zdrowia i licencja
    AMATOR - stosowne ubezpieczenie OC motocykla

    - maksymalna liczba uczestników 120 / dzień

    - zgłoszenia od 6 kwietnia, godz. 12:00 tylko na formularzu który
    opublikujemy na stronach AW*

    - za zgłoszenie uznawany będzie fakt przesłania wypełnionego formularza
    zgłoszeniowego AW wraz z dowodem wpłaty - faxem lub mailem.

    - lista przyjętych i opłaconych zgłoszeń będzie publikowana na stronach AW

    - Koszt:

    KANDYDACI I CZŁONKOWIE AW Z AKTUALNIE OPŁACONYMI SKŁADKAMI:

    1 dzień - 460 zł (do 15 kwietnia)
    1 dzień - 510 zł (po 15 kwietnia)
    2 dni - 850 zł (do 15 kwietnia)
    2 dni - 950 zł (po 15 kwietnia)

    POZOSTALI:

    1 dzień - 490 zł (do 15 kwietnia)
    1 dzień - 540 zł (po 15 kwietnia)
    2 dni - 900 zł (do 15 kwietnia)
    2 dni - 1000 zł (po 15 kwietnia)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2010-04-06 09:55:04
    Temat: Re: Treningi na Torze Poznan
    Od: duddits <d...@N...pl>

    Jeśli ktoś się wybiera na trening 26.04 (poniedziałek) to ja lecę z
    kumplem z Warszawy.
    Godzina i miejsce zbiórki do ustalenia.

    --
    duddits

  • 3. Data: 2010-04-06 11:09:28
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-04-06 11:48, Piotr May pisze:
    > Troche się zmienilo

    > - Koszt:
    >
    > KANDYDACI I CZŁONKOWIE AW Z AKTUALNIE OPŁACONYMI SKŁADKAMI:
    >
    > 1 dzień - 460 zł (do 15 kwietnia)
    > 1 dzień - 510 zł (po 15 kwietnia)
    > 2 dni - 850 zł (do 15 kwietnia)
    > 2 dni - 950 zł (po 15 kwietnia)
    >
    > POZOSTALI:
    >
    > 1 dzień - 490 zł (do 15 kwietnia)
    > 1 dzień - 540 zł (po 15 kwietnia)
    > 2 dni - 900 zł (do 15 kwietnia)
    > 2 dni - 1000 zł (po 15 kwietnia)

    A propo kosztow, to sa ceny za caly karnet w sezonie, czy tylko za jeden
    wjazd na tor? Jak to blizej wyglada?

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 4. Data: 2010-04-06 11:28:06
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości grup
    > - obowiązuje regulamin zajęć z 2009 r. -> REGULAMIN

    Jak to jest z ta czescia:
    > 10. Wszystkich uczestników zajęć obowiązuje pełny strój motocyklisty, tj.
    > kask z integralną
    > przyłbicą lub okularami ochronnymi, rękawice, buty z wysoką cholewką i
    > kombinezon z materiału
    > trudnościeralnego.

    Co to jest material trudnoscieralny? Tylko skora, czy tex ze wstawkami z
    cordury/skory tez przejdzie? Kombinezon=jednoczesciowka, czy wystarczy spiac
    z gatkami? Wysoka cholewka, tzn. wystarczy za kostke?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-04-06 11:51:52
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hpf616$ej3$...@a...news.neostrada.pl
> [...]
    > cordury/skory tez przejdzie? Kombinezon=jednoczesciowka, czy wystarczy
    > spiac z gatkami? Wysoka cholewka, tzn. wystarczy za kostke?

    Po prostu masz wyglądać na pierwszy rzut oka jak zawodowiec. Nie sądzę, żeby
    ktoś linijką mierzył wysokość cholewy. Za to posiadacz adidasów wie, że
    sobie nie pojeździ.

  • 6. Data: 2010-04-06 21:31:40
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Marcin N pisze:

    > Po prostu masz wyglądać na pierwszy rzut oka jak zawodowiec. Nie sądzę,
    > żeby ktoś linijką mierzył wysokość cholewy. Za to posiadacz adidasów
    > wie, że sobie nie pojeździ.

    Tego nie bylbym taki pewny, swego czasu na wolnym treningu widzialem
    kolesia pocinajacego sobie na zx9 w jeansach i gipsie na prawej nodze az
    pod kolano... Ale tu wszystko jest organizowane wiec moze beda bardziej
    pilnowac ;)

    Wiadomo kto bedzie prowadzil poszczegolne grupy?

    Pzdr i fajnej zabawy tym co leca :)
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki