  • Data: 2011-07-26 16:48:39
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Katowice, czwartek
    Od: PoleApart <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Jul 2011 15:12:14 +0200, Andrzej Zbierzchowski wrote:

    > We czwartek z rana (tak 8 - 9 rano) wybieram się w trasę z Warszawy do
    > Katowic - ma ktoś orientację jak wygląda DK8 / DK1 (gierkówka)? Jakies
    > utrudnienia, roboty drogowe? Ewentualne sugestie co do zmiany trasy?
    >
    > Z góry dzięki za wszelkie info :)

    Niewiele pewnie pomogę ale wczoraj jechałem z Żywca do Warszawy. Na
    gierkówkę wjechałem przed Mysłowicami. Do Piotrkowa luz a potem średnia ok.
    70 km/h i zero korków. W sumie wyszło ok 5 godzin. Chyba już wszyscy
    wiedzą, że jest sajgon i kto może ucieka na inne drogi bo ruch jest dużo
    mniejszy niż np rok temu o tej porze ale i tak posuwasz się max z
    prędkością najwolniejszej ciężarówki a jak któraś się wysypie albo zacznie
    skręcać/zawracać/kombinować to robi się sajgon kompletny